خبر فوری

 
بازداشت دو عضو گروه‌های ممنوعه توسط دایره مبارزه با تروریسم پلیس کویته
کد خبر :582372311

13:07 1401/08/19


برچسب ها : بازداشت, پلیس ایالت بلوچستان, پلیس کویته, دایره مبارزه با تروریسم, نیروهای مبارزه با تروریسم, کویته,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس کویته از بازداشت دو شبه نظامی عضو گروه‌های ممنوعه به همراه مواد منفجره و نارنجک خبر داد.


کویته: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس کویته از بازداشت دو شبه نظامی عضو گروه‌های ممنوعه به همراه مواد منفجره و نارنجک خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان موفق شدند دو شبه نظامی وابسته به گروه‌های ممنوعه را دستگیر نمایند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، به دنبال دریافت اطلاعات محرمانه در خصوص تردد تروریست‌ها از منطقه قلات به کویته، یک ایست و بازرسی موقت در جاده سبی ایجاد گردید.

در این حین راکبان یک دستگاه موتورسیکلت برای عبور مخفیانه از مقابل نیروهای امنیتی تلاش نمودند که با اقدام به هنگام نیروهای مبارزه با تروریسم هر دو راکب موتورسیکلت در دم بازداشت شدند.

از این تروریست‌ها 5 عدد نارنجک دستی به همراه 1.2 کیلوگرم مواد منفجره C4 و 2 کیلوگرم از انواع دیگر مواد منفجره، چاشنی انفجاری، کنترل از راه دور و دیگر ابزار ساخت بمب کشف و ضبط گردید.

طبق گفته سخنگوی سی تی دی، این تروریست‌ها با هدف انجام عملیات خرابکارانه در کویته آمده بودند که نافرجام گذاشته شد.

افراد بازداشت شده در بازجویی‌های اولیه خود به مشارکت در اقدامات تروریستی در خضدار و مناطق حومه اعتراف کرده‌اند. آنان همچنین از قصد گروه خود برای قتل شخصیت‌های مهم بومی خبر دادند.

ارسال نظر

 
1