خبر فوری

 
 
بازداشت دو عضو وابسته به گروه «ببر خالصه بین الملل» توسط پلیس دهلی نو
کد خبر :1904130746

14:10 1399/06/17


برچسب ها : بازداشت, ببر خالصه بین الملل, پلیس دهلی نو, پلیس هند, دستگیری,

نیروهای پلیس دهلی نو طی عملیاتی در منطقه شمال غربی پایتخت هند دو تن از عناصر وابسته به گروه تروریستی «ببر خالصه بین الملل» را بازداشت نمودند.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| نیروهای پلیس دهلی نو طی عملیاتی در منطقه شمال غربی پایتخت هند دو تن از عناصر وابسته به گروه تروریستی «ببر خالصه بین الملل» را بازداشت نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پلیس پایتخت هند در عملیاتی در منطقه شمال غربی این شهر دو تروریست به نام های آلیاس دلابر سینگ و کلونت سینگ از اعضای گروه جدایی طلب «ببر خالصه بین الملل(BKI)» را دستگیر نمودند.

طبق گفته پلیس، از این تروریست ها چندین قبضه سلاح و مقادیری مواد منفجره و مهمات کشف و ضبط گردید، هر دوی این تروریست ها از اهالی شهر لدیانه ایالت پنجاب بوده و به علت دست داشتن در چندین عملیات تروریستی در فهرست افراد تحت تعقیب قرار دارند.

لازم به ذکر است گروه ببر خالصه بین الملل که با نام اختصاری BKI شناخته می شود از گروه های جدایی طلب در ایالت خالصتان است که در سال 1978 میلادی تشکیل گردید، اما در دهه 1990 بیشتر اعضای اصلی آن در درگیری با نیروهای امنیتی به هلاکت رساندند، این گروه توسط های دولت هند، کانادا، آلمان و بریتانیا به عنوان گروه تروریستی قلمداد گردید.

ارسال نظر

 
1