خبر فوری

 
 
بازداشت دو عضو ارتش آزادی بخش بلوچ در کویته
کد خبر :1721517607

14:04 1399/12/22


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, بازداشت, پلیس کویته, دایره مبارزه با تروریسم, نیروهای مبارزه با تروریسم,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس کویته اعلام نمود طی عملیاتی موفق به بازداشت دو تن از عناصر وابسته به گروه جدایی طلب بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ شده است.


کویته: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس کویته اعلام نمود طی عملیاتی موفق به بازداشت دو تن از عناصر وابسته به گروه جدایی طلب بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ شده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم پلیس کویته در این خصوص خبر داد: به دنبال دریافت اطلاعاتی در خصوص تلاش دو تن از عناصر تروریستی وابسته به گروه ممنوعه ارتش آزادی بخش بلوچ برای ورود به کویته نیروهای دایره مبارزه با تروریسم وارد عملیات شدند.

وی افزود: نیروهای مبارزه با تروریسم در این عملیات به منطقه واقع در خیابان سریاب یورش بردند و دو تروریست به نام های سید اویس شاه و جهانزیب بلوچ را بازداشت و از آنان مواد منفجره، ابزار ساخت بمب کشف و ضبط نمودند.

طبق گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم این دو فرد بازداشت شده در بازجویی های اولیه اذعان نموده اند از سوی رهبران ارتش آزادی بخش بلوچ ماموریت انجام عملیات تروریستی در کویته را دریافت کرده بودند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متهمان بازداشت اسامی دیگر همدستان خود را نیز در بازجویی ها اعتراف نموده اند و تلاش های برای بازداشت آنان ادامه دارد.

دایره مبارزه با تروریسم با درج پرونده قضایی علیه این دو فرد بازداشت شده تحقیقات بیشتر و بازجویی از این افراد را آغاز نموده است.

ارسال نظر

 
1