خبر فوری

 
 
بازداشت دو تن دیگر از عوامل مرتبط با انفجار مهیب لاهور
کد خبر :2038411273

10:26 1400/04/06


برچسب ها : انفجار بمب, انفجار تروریستی, پلیس پاکستان, پلیس پنجاب, پلیس لاهور, حمله تروریستی, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, لاهور, نیروهای امنیتی پاکستان,

مقامات پاکستان از بازداشت دو تن دیگر از عوامل مرتبط با انفجار مهیب چهارشنبه هفته گذشته در شهر لاهور خبر دادند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان از بازداشت دو تن دیگر از عوامل مرتبط با انفجار مهیب چهارشنبه هفته گذشته در شهر لاهور خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، با ادامه تحقیقات سازمان های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان برای شناسایی عاملان انفجار مهیب بمب در نزدیکی محل سکونت حافظ سعید سرکرده گروه تروریستی لشکر طیبه دو نفر دیگر از عوامل مرتبط با این حادثه تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.

طبق گفته منابع آگاه، یکی از این تروریست ها به نام سجاد حسین که شهر مندی بهاؤالدین ایالت پنجاب دستگیر شده است از 10 سال گذشته دارای روابط خوب و دوستانه ای با پتریال دیوید مغز متفکر این حمله تروریستی می باشد، وی در اعترافات اولیه خود اذعان داشته است خودروی بمب گذاری شده را به محل انفجار منتقل نموده است.

همچنین طبق گفته مقامات امنیتی پاکستان، یک زن مرتبط با پتریال دیوید مغز متفکر انفجار تروریستی لاهور نیز توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شده است، گفته می شود پتریال دیوید در زمان اقامت خود در لاهور با این زن در تماس بوده است.

پتریال دیوید مغز متفکر حمله تروریستی لاهور در اظهارات خود به ارتباط با این زن اعتراف نموده است، بازجویی ها از زن بازداشت شده همچنان ادامه دارد.

 

ارسال نظر

 
1