خبر فوری

 
 
بازداشت دو تن از عوامل مرتبط با پرونده انفجار بمب در منطقه جامشورو ایالت سند
کد خبر :126633599

11:56 1401/06/23


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, پلیس ایالت سند, جامشورو, جدایی طلب, حیدرآباد, دایره مبارزه با تروریسم, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

در عملیات اطلاعاتی نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی در شهر حیدرآباد دو تن دیگر از عوامل مرتبط با انفجار ماه ژوئیه سال جاری در منطقه جامشورو بازداشت شدند.


سند: به گزارش راز نیوز| در عملیات اطلاعاتی نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی در شهر حیدرآباد دو تن دیگر از عوامل مرتبط با انفجار ماه ژوئیه سال جاری در منطقه جامشورو بازداشت شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس طی عملیاتی مشترک با نهادهای اطلاعاتی پاکستان در شهر حیدرآباد ایالت سند موفق شدند دو مظنون مرتبط با پرونده انفجار در جامشورو را دستگیر نمایند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، این دو مظنون شاهد و سنگهار برفت نام دارند و از محل مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت به همراه یک بمب کنترل از راه دور کشف و ضبط گردید.

شاهد متهم ردیف اول این پرونده در بازجویی‌های صورت گرفته اعتراف نموده است الله بخش کهوکر مورخ 31 ژوئیه کیف مملو از مواد منفجره خود را در منزل من به امانت گذاشت.

وی افزود: من و الله بخش کهوکر مورخ دوم اوت با همکاری یکدیگر به ساخت بمب کنترل از راه دور پرداختیم که در تاریخ چهارم اوت مورد استفاده قرار گرفت.

طبق اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، شاهد و الله بخش مورخ 4 اوت به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت خود را مقابل دفتر معاون کمیسر جامشورو رساندند، هدف مورد نظر که یک دستگاه خودرو بود از ابتدا شناسایی شده بود؛ اما به دلیل سهل انگاری و غفلت متهمان بمب مذکور منفجر گردید.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم گفت: در نتیجه انفجار مذکور الله بخش کشته شد، مواد منفجره مورد استفاده قرار گرفته در این بمب توسط یکی دیگر از مظنونان بازداشت شده به نام سائین بخش برفت معروف به سنگهار نیز مواد منفجره را از الله بخش کهوکر دریافت کرده بود.

وی افزود: الله بخش کهوکر از اعضای آموزش دیده ارتش انقلابی سند بوده و در چندین عملیات تروریستی و زورگیری مسلحانه مشارکت داشت.

ارسال نظر

 
1