خبر فوری

 
 
بازداشت دو تروریست عضو داعش از شهر کراچی در آستانه اربعین حسینی
کد خبر :1957118857

10:32 1400/07/05


برچسب ها : اربعین حسینی, پلیس ایالت سند, پلیس کراچی, دایره مبارزه با تروریسم, دولت اسلامی عراق و شام, گروه تروریستی داعش,

همزمان با فرارسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش، دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی از بازداشت دو تروریست وابسته داعش خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| همزمان با فرارسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش، دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی از بازداشت دو تروریست وابسته داعش خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مظهر مشوانی افسر دایره مبارزه با تروریسم در این خصوص خبر داد: در عملیات مشترک دایره مبارزه با تروریسم و سازمان اطلاعات مرکزی پاکستان در نزدیکی خیابان ماری پور شهر کراچی دو تروریست وابسته به داعش به نام های نسیم الله معروف به نسیم و محمد عیسی معروف به مولوی ادریس بازداشت شدند.

از این تروریست ها تعداد دو قبضه اسلحه کلت کمری به همراه مقادیری فشنگ جنگی کشف و ضبط گردید.

طبق گفته مظهر مشوانی این تروریست ها در مناطق شوراوک و برامچای افغانستان تحت آموزش نظامی قرار گرفته اند و این افراد مهارت ویژه ای در استفاده از مواد منفجره دارند.

وی افزود: در بازجویی های اولیه به عمل آمده از این تروریست ها مشخص گردید نسیم الله با دختر دو تروریست به هلاکت رسیده داعش به نام های حفیظ پاندرانی و محمد صدیق ازدواج کرده بود. نسیم الله در سال 2013 میلادی یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره را در اختیار عبدالله بروهی قرار داده بود.

این مقام دایره مبارزه با تروریسم خاطرنشان کرد: دو فرد بازداشت دارای چندین پرونده قضایی می باشند و بازجویی از آنان ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1