خبر فوری

 
 
بازداشت دو تروریست تحریک طالبان پاکستان از منطقه استیل تاون کراچی
کد خبر :2054272229

14:43 1400/04/28


برچسب ها : بازداشت, پلیس کراچی, تحریک طالبان پاکستان, دستگیری تروریست ها, نیروهای امنیتی پاکستان,

پلیس کراچی از بازداشت دو عضو گروه سنجان از شاخه های وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| پلیس کراچی از بازداشت دو عضو گروه سنجان از شاخه های وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در عملیات نیروهای پلیس کراچی طی عملیاتی در منطقه استیل تاون دو تروریست عضو تحریک طالبان پاکستان را بازداشت و از آنان چند قبضه سلاح به همراه مهمات کشف و ضبط کردند.

طبق گفته پلیس، دو تروریست بازداشت شده در سال 2013 میلادی به عضویت گروه سنجان از شاخه های تحریک طالبان پاکستان درآمده و در افغانستان تحت آموزش های نظامی قرار گرفتند.

یکی از تروریست ها به نام سیف الله معروف به محسن و صدام حسین به نقش داشتن در حمله به کانتینر حامل تجهیزات نظامی ناتو و به آتش کشیدن آن اعتراف نموده است.

وی پس از این اقدام از کراچی به منطقه شوال واقع در وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا گریخت و در آن منطقه در چندین عملیات حمله به نیروهای ارتش پاکستان حضور داشت.

طبق گفته پلیس تروریست های بازداشت شده در تبلیغ برای تحریک طالبان پاکستان در منطقه منگوپیر شهر کراچی و جذب جوانان این منطقه برای عضویت در طالبان فعالیت داشتند، این افراد علاوه بر اقدامات تروریستی در سطح شهر به باجگیری و سرقت مسلحانه نیز می پرداختند.

ارسال نظر

 
1