خبر فوری

 
 
بازداشت ده شهروند ایرانی دارای کارت هویت جعلی پاکستان در کراچی
کد خبر :1955089815

12:02 1400/07/09


برچسب ها : اداره تحقیقات فدرال پاکستان, ایرانی, بازداشت, جعل اسناد, دایره مبارزه با قاچاق انسان آژانس تحقیقات فدرال پاکستان, کراچی,

آژانس تحقیقات فدرال پاکستان(FIA) از بازداشت ده شهروند ایرانی در کراچی که تلاش داشتند به استفاده از مدارک هویتی جعلی به قطر بروند خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| آژانس تحقیقات فدرال پاکستان(FIA) از بازداشت ده شهروند ایرانی در کراچی که تلاش داشتند به استفاده از مدارک هویتی جعلی به قطر بروند خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، آژانس تحقیقات فدرال پاکستان طی عملیات های جداگانه خود در شهر کراچی تعداد 10 تن از شهروندان ایرانی را به اتهام جعل اسناد و مدرک و دیگر جرایم بازداشت نمود.

طبق گفته بهاول اوستو معاون دایره مبارزه با قاچاق انسان سازمان اف آی ای این متهمان موفق شدند با همکاری عوامل پاکستانی و ایرانی اسناد هویتی پاکستانی را برای خود تهیه کنند، این افراد سعی داشتند با استفاده از مدارک هویتی جعلی خود از پاکستان به قطر بروند.

دایره مبارزه با قاچاق انسان تحقیقات در خصوص تخلف کارمندان و مقامات ارشد سازمان ثبت احوال پاکستان(NADRA) و تشکیل پرونده قضایی علیه تمامی متخلفان احتمالی و بازداشت این عوامل آغاز شده است.

آژانس تحقیقات فدرال پاکستان صدور اسناد هویت غیر قانونی برای شهروندان خارجی از سوی کارمندان و افسران ارشد سازمان ثبت احوال علی رغم هشدارهای مکرر را نگران کننده عنوان نمود.

گفتنی است چندی پیش تعداد 18 تن از کارمندان و افسران عالی رتبه سازمان نادرا(ثبت احوال) دستگیر و علیه آنان پرونده قضایی تشکیل گردید.

ارسال نظر

 
1