خبر فوری

 
 
بازداشت اندیشمند سرشناس شیعه توسط دیوان عدالت پاکستان در آستانه آغاز ایام عزای حسینی
کد خبر :156482218

09:03 1398/06/05


برچسب ها : اندیشمند شیعه, دیوان عالی پاکستان, سید علی مرتضی زیدی, کراچی,

دیوان عالی پاکستان در آستانه فرارسیدن ایام عزای حسینی، طی اقدامی خصمانه و با اتهامی واهی یکی از اندیشمندان و سخنرانان سرشناس شیعه به نام سید علی مرتضی زیدی را بازداشت کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز دیوان عالی پاکستان در آستانه فرارسیدن ایام عزای حسینی، طی اقدامی خصمانه و با اتهامی واهی یکی از اندیشمندان و سخنرانان سرشناس شیعه به نام سید علی مرتضی زیدی را بازداشت کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سید علی مرتضی زیدی پیش از این با اتهامی دروغین تحت پیگرد قانونی دادگاه عالی ایالت سند بود، اما وی پیش از بازداشت با موافقت دادگاه اقدام به ضمانت خود با ارائه سند نمود و اکنون با توجه به پایان مهلت ضمانت، در حین مراجعه به دادگاه برای تمدید مهلت ضمانت توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

ناگفته نماند آقای سید علی مرتضی زیدی از شخصیت ها و اندیشمندان سرشناس شیعه بوده و بدون هیچگونه حاشیه و وابستگی به سازمان ها و جنبش های سیاسی-مذهبی شیعه، برای خدمت به دین مبین اسلام و مذهب تشیع به فعالیت در پاکستان و کشورهای خارجی مشغول بوده و اکنون با توجه به فرارسیدن ایام عزای حسینی، در اقدامی خصمانه توسط دیوان عدالت پاکستان بازداشت شد.

 

ارسال نظر

 
1