خبر فوری

 
 
ایلس ویلز: پاکستان درحال استفاده از مزایای همکاری با آمریکا است
کد خبر :777761729

13:31 1398/11/17


برچسب ها : ایلس ویلز, پاکستان و آمریکا, تجارت,

ایلس ویلز معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی در پیام تویتری، ضمن اعلام کمک آمریکا در تولید و تجارت ذرت و گندم عاری از بیماری به پاکستان، گفت: پاکستان درحال استفاده از مزایای همکاری با آمریکا است. همچنین آرون ماسینگا معاون ارشد وزیر آمریکا برای پاکستان در مصاحبه ای با مجله آسیای جنوبی ابراز داشت که ایالات متحده به بزرگترین بازار صادرات کالاهای پاکستانی تبدیل شده است.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| ایلس ویلز معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی در پیام تویتری، ضمن اعلام کمک آمریکا در تولید و تجارت ذرت و گندم عاری از بیماری به پاکستان، ابراز داشت که پاکستان درحال استفاده از مزایای همکاری با آمریکا است. ایالات متحده درحال کمک به کشاورزان پاکستانی در مقیاس کوچک است و درپی همکاری با آمریکا، امنیت غذایی پاکستان رو به بهبودی است.

 

گفتنی است، آرون ماسینگا معاون ارشد وزیر آمریکا برای پاکستان در مصاحبه ای با مجله آسیای جنوبی با بیان اینکه ایالات متحده به بزرگترین بازار صادرات کالاهای پاکستانی تبدیل شده است، گفت: دو کشور همچنان به همکاری های دوجانبه خود در این خصوص ادامه خواهند داد. پاکستان از پتانسیل های لازم برای تبدیل شدن به یک بازیگر مهم در اقتصاد جهانی برخوردار است و ما امید ویژه ای به دستور کار اصلاحات اقتصادی عمران خان نخست وزیر پاکستان داریم، ما همچنین از سرمایه گذاری بر جوانان پاکستانی توسط اقدام دیجیتال پاکستان استقبال می‌کنیم.

ارسال نظر

 
1