خبر فوری

 
 
ایران تحت فشار تحریم های آمریکا سیاست های خود را تغییر نخواهد داد
کد خبر :1213902877

16:10 1397/09/25


برچسب ها : ایران, قطر,

دوحه : وزیر امور خارجه ایران گفت : ایران تحت فشار تحریم های آمریکا سیاست های خود را تغییر نخواهد داد.


دوحه : وزیر امور خارجه ایران گفت : ایران تحت فشار های تحریم های آمریکا سیاست های خود را تغییر نخواهد داد.
به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری های بین المللی : ایران این تصور را که آمریکا بتواند با اعمال تحریم ها ، کشور را تحت فشار قرار بدهد را رد کرده است و تغییرات گسترده ای در سیاست های خود به وجود آورده است.
جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران  در کنفرانس مطبوعاتی در قطر گفت : ایران بدون شک به دلیل تحریم های آمریکا تحت فشار می باشد اما ایران سیاست های خود را تغییر نخواهد داد و تمامی تحریم ها را خنثی خواهد نمود.
وزیر امور خارجه افزود : تمام تحریم ها علیه ایران غیر قانونی است ، کسانی که ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کنند در حقیقت خود مستقیما با گروه های مختلف تروریستی در ارتباط هستند. ایران آزاد است هر اقدام قانونی برای دفاع از خود به کار گیرد.
وی افزود : تمام اتهامات حمایت از تروریسم بی اساس است ، ایران به هیچ وجه برای شورشیان اسلحه فراهم نمی کند و علاوه بر آن از هیچ گروه تروریستی پشتیبانی نمی کند.
همچنین مقامات بلند پایه قطر در نشست سیاسی دوحه بیانات خود را ارائه نمودند ، پس از قطع کردن روابط دیپلماتیک از طرف کشور های خلیجی اقدامات انقلابی در قطر مورد بررسی قرار گرفت.
در حالی که امسال ایالات متحده از تمدید توافقنامه هسته ای ایران جلو گیری به عمل آورده است و تحریم های شدید اقتصادی و تجاری بر ایران اعمال نمود.

ارسال نظر

 
1