خبر فوری

 
 
اولین سفیر زن عربستان در آمریکا
کد خبر :998722437

20:20 1397/12/05


برچسب ها : آمریکا, سفیر عربستان سعودی, عربستان,

بندر بن سلطان السعود فرزند پادشاه عربستان پس از چندین سال به عربستان بازگشت که پس از آن دختر وی ریما به عنوان سفیر ارشد عربستان در آمریکا منصوب شد.


 

به گزارش راز نیوز، بندر بن سلطان السعود فرزند پادشاه عربستان پس از چندین سال به عربستان بازگشت که پس از آن دختر وی ریما به عنوان سفیر ارشد عربستان در آمریکا منصوب شد. این زن جایگزین سمت خالد بن سلمان السعود در آمریکا شد.

خالد بن سلمان پس از بازگشت به عربستان به سمت وزیر دفاع عربستان خواهد رسید.

پدر ریما 20 سال در آمریکا به عنوان سفیر عربستان منصوب بود و همچنین به عنوان رئیس سازمان اطلاعاتی عربستان نایل گردیده بود. ریما همراه پدر در آمریکا زندگی می کرد و تحصیل کرده یکی از دانشگاهای آمریکا است.

پس از که ریما را به عنوان سفیرعربستان در آمریکا اعلام کردند وی در شبکه اجتماعی تویتر خود اعلام کرد به امید خدا برای کشورم، فرمانداران و همه بچه های این کشور کار خواهم کرد، و من همه تلاش های خود را برای این کار انجام خواهم داد.

حکم سفیری وی توسط پادشاه عربستان پس از حکم اجازه رانندگی  برای زنان توسط محمد بن سلمان ولیعهد عربستان صادر شد.

لازم به ذکر است خالد بن سلمان به سمت وزیر دفاع عربستان خواهد رسید که این سمت پیش از این در دست محمد بن سلمان ولیعهد کنونی عربستان بود.

خالد بن سلمان در شبکه اجتماعی تویتر اعلام کرد من به امید خدا ایدولوژی رهبران کشور را تحقق خواهم بخشید و همچنین به کسانی که به دین و میهن ما وفادار هستند خدمت خواهم کرد.

ارسال نظر

 
1