خبر فوری

 
 
اولین اجلاس شورای دفاعی عربستان سعودی با ریاست محمد بن سلمان برگزار شد۔
کد خبر :1084115574

20:37 1397/11/13


برچسب ها : آل سعود, شوری, عربستان, محمد بن سلمان, نظامی,

جده : اولین اجلاس شوری دفاعی عربستان سعودی با ریاست ولی عهد عربستان محمد بن سلمان امروز در جده برگزار شد در این اجلاس تصمیمات مهمی در زمینه بروز رسانی تجهیزات و سلاح های نظامی و تصمیماتی در باره امورارتش گرفته شد۔


 

اولین اجلاس شورای دفاعی عربستان سعودی با ریاست ولی عهد عربستان محمد بن سلمان امروز در جده برگزار شد

 

جده : اولین اجلاس شورای دفاعی عربستان سعودی با ریاست ولی عهد عربستان محمد بن سلمان امروز در جده برگزار شد در این اجلاس تصمیمات مهمی در زمینه بروز رسانی تجهیزات و سلاح های نظامی  و تصمیماتی در باره امورارتش گرفته شد۔

 

 

به گزارش راز نیوز به نقل از ای آر وای نیوز روز پنج شنبه شورای دفاعی عربستان اجلاس مهمی برای بهبود بخشیدن اقدامات وزارت دفاع برگزار کرد۔

 

 

طبق اطلاعات ریاست این اجلاس بدست ولی عهد عربستان محمد بن سلمان بود که در حال حاضر یکی از مهم ترین فرد سیاسی  این کشور به شمار می آید۔ در این اجلاس فعالیت های شوری دفاعی برسی شده و همچنین در باره اهداف این شوری گفتگو صورت گرفت۔

یکی از اهداف مهم شورای دفاعی عربستان سعودی نظارت بر مسائل استراتژیک وزارت دفاع و هدایت کردن این وزارت می باشد۔

 

 

 در این جلسه، شوراهای اصلی حاکم بر وزارت امور دفاعی را فعال نمودند اموری که این وزارت متصدی آںهاست عبارت اند از بازبینی پروژه ها، هیئت سرمایه گزاری، شوری خدمات رسانی و تجارت،هیئت انتصاب،و همچنین مجلس مشترکه شوری نظامی۔

 

 

هدف از تشکیل شوری جدید دفاعی بهبود سازی وزارت دفاع در تصمیامتش و همچنین افزایش فعالیت های این سازمان و نظام مند کردند اخراجات و پول های این بخش می باشد۔

 

 

نا گفته نماند که یکی از اهداف مهم دیگر این شورای بروز رسانی تجهیزات و سلاح های دفاعی و کمک رسانی به ساخت تجهیزات نظامی در سطح ملی می باشد۔

 

 

ارسال نظر

 
1