خبر فوری

 
انهدام 2 کامیون یک شرکت ساختمانی در منطقه مند توسط بی ال اف
کد خبر :2075544644

16:38 1401/07/13


برچسب ها : آتش زدن, انهدام ماشین آلات شرکت های ساختمانی, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, شرکت ساختمانی نظامی سازمان کار مرزی (FWO), مند, کیچ,

سرگرد گهرام بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در منطقه مند شهرستان کیچ ایالت بلوچستان 2 کامیون شرکت ساختمانی نظامی سازمان کار مرزی (اف دبلیو او) را به آتش کشیدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در منطقه مند شهرستان کیچ ایالت بلوچستان 2 کامیون شرکت ساختمانی نظامی سازمان کار مرزی (اف دبلیو او) را به آتش کشیدند.

وی افزود: تعدادی از افراد محلی و خودروهای آن ها که برای تکمیل پروژه های دشمن استفاده می شدند به دلیل بلوچ بودن و به شرط اینکه در انجام طرح های دشمن نقش ایفا نکنند، آزاد شدند.

وی گفت: ما پیش از این نیز مردم محلی را تنبیه کرده ایم تا آن ها بخشی از پروژه های دشمن نباشند زیرا بلوچستان یک منطقه جنگی است و گروه های آزادی بخش بلوچ برای استقلال می جنگنند. با این وجود برخی از مردم محلی به دلیل امتیازات کوچک و مقداری پول برای تکمیل پروژه های دشمن نقش ایفا می کنند. این اقدام آن ها می تواند به جان و مال آن ها آسیب وارد کند.

ارسال نظر

 
1