خبر فوری

 
انهدام دکل مخابراتی تلفن همراه توسط افراد مسلح بوسیله مواد منفجره در قلات
کد خبر :2121973368

12:58 1400/05/03


برچسب ها : آزادی بلوچستان, افراد مسلح ناشانس, انهدام دکل مخابراتی, پذیرش مسئولیت حمله,

افراد مسلح ناشناس یک دکل تلفن همراه را بوسیله مواد منفجره در منطقه جوهان گزگ از نواحی قلات ایالت بلوچستان پاکستان منهدم کردند، پس از این انفجار خدمات تلفن همراه در این منطقه به حالت تعلیق در آمد


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس یک دکل تلفن همراه را بوسیله مواد منفجره در منطقه جوهان گزگ از نواحی قلات ایالت بلوچستان پاکستان منهدم کردند، پس از این انفجار خدمات تلفن همراه در این منطقه به حالت تعلیق در آمد.

به گفته منابع محلی، افراد مسلح پس از منفجر کردن دکل تلفن همراه فرار کردند، مقامات هنوز توضیحی در این رابطه نداده اند.

در ماه اوریل سال جاری نیز یک دکل تلفن همراه در منطقه کیشان شیخری از نواحی قلات توسط افراد مسلح منفجر شده بود که مسئولیت آن  را ارتش متحد بلوچ بر عهده گرفته بود.

سازمان ها میگویند ارتش پاکستان از این دکل های تلفن همراه برای نظارت بر گروه های مسلح بلوچ استفاده می کند، با این حال تا کنون هیچ گروهی مسئولیت انفجار امروز را بر عهده نگرفته است. 

 

مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در بیانیه ای که از مکانی نا معلوم  گفت: شبه نظامیان بلوچ شب گذشته دکل تلفن همراه واقع در منطقه جوهان گزگ از نواحی قلات را بوسیله مواد منفجره تخریب کرده و تمام ماشین الات انرا به آتش کشیدند، ارتش متحد بلوچ مسئولیت این انفجار را می پذیرد.

وی افزود: چنین عملیاتی تا استقلال کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1