خبر فوری

 
 
انفجار دو بمب دست ساز در زاهدان/ گروه تروریستی جیش العدل مسئولیت انفجار را بر عهده گرفت
کد خبر :1552698993

14:47 1397/11/10


برچسب ها : انفجار بمب, زاهدان,

بر اثر انفجار دو بمب در خیابان های زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان 4 نفر از جمله سه مامور نیروی انتظامی زخمی شدند./که سازمان جیش‌العدل در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به کلانتری ۱۲ زاهدان را بر عهده گرفت.


 

زاهدان: به گزارش راز نیوز بر اثر انفجار دو بمب در خیابان های زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان 4 نفر از جمله سه مامور نیروی انتظامی زخمی شدند.

طبق گزارش های منتشر شده، جراحت این افراد سطحی بوده و مراحل مداوای آنها در بیمارستان در حال انجام است.

طبق این گزارشها یک شیء مشکوک نیز در اطراف منطقه کشف شده است. گروه جیش‌العدل مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

توضیحات پلیس در مورد دو انفجار در زاهدان

به گزارش راز نیوز به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان توضیحاتی را درباره دو انفجار ساعتی پیش در زاهدان ارائه کرد.

سردار محمد قنبری در این باره گفت: در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب صدای انفجار در بلوار بعثت زاهدان شنیدهشد که با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این صدا بر اثر پرتاب یک نارنجک انفجاری دست ساز بوده است.

قنبری با بیان اینکه تیم چک و خنثی به محل اعزام شدند و با بررسی محل یک بسته مشکوک دیگر در همان محدوده کشف کردند، گفت: عوامل انتظامی بلافاصله نسبت به تخلیه محل اقدام کردند که این شیء قبل از خنثی کردن منفجر شد و سه تن از عوامل انتظامی به صورت سطحی مصدوم شدند که وضعیت عمومی آنها رضایت بخش است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان پرتاب این شیء دست ساز ادامه دارد.

انفجار زاهدان تلفات جانی نداشت

در همین حال محمد هادی مرعشی، معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز به ایرنا خبر داده که «این دو شیء امشب در خیابان بعثت زاهدان کار گذاشته شده بود که خوشبختانه هیچ تلفاتی نداشته و اتفاق خاصی نیفتاده با این حال تحقیقات از سوی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ادامه دارد.

گروه جیش‌العدل مسئولیت انفجار زاهدان را بر عهده گرفت

خبرگزاری رویترز گزارش کرده که سازمان جیش‌العدل در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به کلانتری ۱۲ زاهدان را بر عهده گرفت.

در این بیانیه آمده است: اعضای این گروه ۹ بهمن‌ماه طی یک عملیات کلانتری ۱۲ شهر زاهدان را با انجام انفجار دو بمب مورد هدف قرار دادند. در این عملیات با کار گذاشتن دو بمب جنب کلانتری ۱۲ شهر زاهدان واقع در بلوار بعثت نخست یک دستگاه گشتی موتور سیکلت و خودرو این کلانتری را مورد هدف قرار داده‌اند و پس از آن در تجمع نیروهای ویژه امنیتی برای بررسی صحنه عملیات انفجار دوم صورت گرفته است.

ارسال نظر

 
1