خبر فوری

 
 
انفجار در کشمیر اشغالی جان 4 سرباز هندی را گرفت
کد خبر :1313847599

01:13 1398/01/18


برچسب ها : ارتش, انفجار, بمب, بیمارستان, زخمی, کشمیر, ھند,

انفجار بمب در اردوگاه نیروهای ارتش هند در کشمیر موجب جان باختن 4 تن از نیروهای هندی و زخمی شدن 2 تن دیگر شد .


 

چهار سرباز هندی در اثر انفجاری در اردوگاه نظامی ارتش هند در کشمیر اشغالی جان خود را از دست دادند .

 

به گزارش راز نیوز ، چهار سرباز هندی در اثر انفجاری در اردوگاه نظامی هند در کشمیر اشغالی جان باختند و دو سرباز نیز زخمی شدند. با توجه به جزئیات، حمله ای در اردوگاه نیروهای هندی در منطقه کوپوارای کشمیر صورت گرفت که در اثر این حمله دو تن از افراد نیروهای ارتش هند زخمی شدند.

 

بعد از این حمله تعداد زیادی از نیروهای ارتش هند با حضور در منطقه، به بررسی ماهیت انفجار پرداختند . همچنین رسانه های محلی می گویند که افراد زخمی شده در این انفجار را  برای کمک های پزشکی به بیمارستان نزدیک منتقل کردند.

همچنین پلیس منطقه ای اظهار داشت که این انفجار زمانی رخ داد که پرسنل نیروهای هند در اطراف اردوگاه در حال نصب سیم های خار دار بودند.

 

نا گفته نماند که  که نیروهای ارتش هند در روز 1 آوریل  در کشمیر اشغالی  مردم بی گناه را تحت ستم  خود قرار دادند و در جریان عملیات جستجو در پالما، چهار جوان کشمیری را کشتند. همچنین نیروهای هندی 7 نفر را طی عملیات جستجو در مناطق مختلف کشمیر اشغالی هدف قرار دادند. نا گفته نماند که در کشمیر اشغالی ارتش هند از موانع مختلف برای سرکوب صدای آزادی استفاده می کند و تا کنون هزاران نفر از کشمیری ها کشته و زخمی شده اند.

ارسال نظر

 
1