خبر فوری

 
 
انفجار در استان سبی بلوچستان پاکستان
کد خبر :968050599

16:12 1397/09/25


برچسب ها : ارتش, ارتش آزادی بخش بلوچستان, بلوچستان, پاکستان, تروریست, تروریسم,

در پی انفجار مین کار گزاری شده در منطقه بابر کچه در استان سبی بلوچستان، یکی از نظامیان ارتش پاکستان جان خود را از دست داد.


 

به گزارش راز نيوز، در پی انفجار مین کار گزاری شده در منطقه بابر کچه در استان سبی بلوچستان، یکی از نظامیان ارتش پاکستان جان خود را از دست داد. براساس جزئیات به دست آمده ، افراد ناشناسی در مسیر حرکت ماشین نیروهای FC ارتش پاکستان در منطقه بابر کچه جهالری در استان سبی بلوچستان مین نصب کرده بودند که پس از انفجار مین، علاوه بر جان باختن یکی از نیروهای FC ارتش پاکستان ،تعدادی از نظامیان نیز زخمی شدند.

نیروهای امنیتی پس از وقوع حادثه، با حضور به موقع در محل انفجار، شروع به عملیات جست و جو و تحقیقات کردند.

لازم به ذکر است که در گذشته نیز حملاتی بر نیروهای ارتش پاکستان در منطقه نامبرده انجام شده است، که مسئولیت بیش تر حملات را ارتش آزادی خواه بلوچستان بر عهده گرفته است.

 

خبر تکمیلی :

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیخواه بلوچستان با برقراری تماس توسط تلفن ماهواره ای و در پی گفت و گو با رسانه ها گفت : امروز ( یک شنبه) شبه نظامیان بلوچ با نصب مین در مسیر ماشین نیروهای ارتش پاکستان، منجر به وارد شدن خسارات جانی و مالی به ارتش شدند. وی اذعان داشت که، طی این حمله 3 تن از نظامیان جان باخته و 5 تن دیگر نیز زخمی شدند. مسئولیت حمله سبی را ارتش آزادیخواه بلوچستان قبول می کند و در آینده نیز چنین حملاتی از جانب ما ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1