خبر فوری

 
 
انفجار بمب در شهر خضدار بلوچستان توسط ارتش آزادی بخش بلوچستان
کد خبر :809548402

16:49 1398/01/05


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچستان, انفجار بمب, بلوچستان, پاکستان, خضدار,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان مسئولیت انفجار بمب در شهر خضدار را برعهده گرفت.


 

به گزارش راز نیوز، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان مسئولیت انفجار بمب روز چهارشنبه 29 اسفند در شهر خضدار را برعهده گرفت. طبق اطلاعات به دست آمده شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچستان در منطقه اندر گزگی نزدیک استادیوم اسد در شهر خضدار خودروی نیروهای امنیتی را توسط بمب کنترلی مورد هدف قرار دادند. در این حمله هیچ آسیب جانی وارد نشده است.

وی در ادامه افزود: نیروهای امنیتی پاکستان با شیوه های مختلف و پوشش های گوناگون به سرعت در حال توطئه علیه ارتش آزادی بخش بلوچستان هستند. ارتش آزادی بخش بلوچستان به چند موسسه خیریه و طرح خانه خوشحال هشدار می دهد که با نیروهای امنیتی پاکستان همکاری نکنند در غیر این صورت، این افراد نیز مورد هدف حمله های شبه نظامیان ارتش قرار خواهند گرفت.

ارتش آزادی بخش بلوچستان یک سازمان با مسئولیت است از روز اول تا کنون فرماندهان این ارتش سعی کردند تا خون هیچ انسان بی گناهی ریخته نشود. شبه نظامیان ارتش آزدی بخش بلوچستان با در نظر گرفتن منافع ملی بلوچ و درک مشکلات قوم بلوچ به هیچ وجه خواهان کوچکترین اذیت و آزار به افراد بلوچ نیستند. اما افرادی که با دشمنان قوم بلوچ و نیروهای امنیتی همکاری می کنند ارتش آزادی بخش بلوچ به آنها رحم نخواهد کرد.

ارسال نظر

 
1