خبر فوری

 
 
انفجار بمب در خط راه آهن در ایالت سند برای هدف قرار دادن نیروهای ارتش پاکستان
کد خبر :512967590

14:20 1400/02/22


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, انفجار بمب, انفجار خط راه آهن, پلیس ایالت سند, جدایی طلب, جنبش آزادی سند,

افراد مسلح ناشناس با انهدام خط ریلی در منطقه ای واقع در شهرستان نوشهرو فیروز ایالت سند به وسیله بمب سعی نمودند قطار ویژه نیروهای ارتش پاکستان را هدف قرار دهند.


سند: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس با انهدام خط ریلی در منطقه ای واقع در شهرستان نوشهرو فیروز ایالت سند به وسیله بمب سعی نمودند قطار ویژه نیروهای ارتش پاکستان را هدف قرار دهند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، انفجار بمب در خط ریلی واقع در منطقه ای در نزدیکی شهر بهریا رود در شهرستان نوشهروز فیروز ایالت سند باعث مختل شدن رفت و آمد ریلی تمامی در خطوط ریلی شمال به جنوب پاکستان شد.

طبق گفته منابع امنیتی انفجار بمب مذکور باعث تخریب نزدیک به یک متر از خط ریلی مذکور گردید که تعمیر آن نزدیک به 10 ساعت به طول انجامید.

گفتنی است افراد مسلح ناشناس قصد داشتند با این اقدام قطار ویژه نیروهای ارتش پاکستان موسوم به «عید اکسپرس» در مسیر کراچی به راولپندی را دچار حادثه نمایند که باعث وارد آمدن تلفات جانی به ارتش پاکستان گردد.

ارتش انقلابی سند از گروه های مسلح ایالت سند که خواستار جدایی این ایالت از پاکستان می باشد در بیانیه ای مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت و اعلام نمود این عملیات با هدف قرار گرفتن قطار حامل نیروهای ارتش پاکستان به نام عید اکسپرس صورت گرفت.

ارسال نظر

 
1