خبر فوری

 
 
انفجار انتحاری در بیمارستان مرکزی منطقه دیره اسماعیل خان پاکستان
کد خبر :1636058688

09:50 1398/04/30


برچسب ها : انفجار انتحاری, دیره اسماعیل خان,

در اثر دو انفجار انتحاری در شهر دیره اسماعیل خان واقع در ایالت خیبر پختون خواه پاکستان دست کم 5 نیروی پلیس جان باخته و بسیاری دیگر نیز زخمی شدند.


 

خیبر پختون خواه: به گزارش راز نیوز در اثر انفجار انتحاری در مقابل بیمارستان مرکزی شهر دیره اسماعیل خان واقع در ایالت خیبر پختون خواه پاکستان دست کم 3 نیروی پلیس جان باختند و بسیاری دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده تروریست ها اوایل صبح امروز یکشنبه اقدام به انجام دو عملیات تروریستی در شهر دیره اسماعیل خان نمودند، تروریست ها ابتدا مرکز ایست و بازرسی پلیس در نزدیکی منطقه کوتله سیدان را هدف قرار دادند که در اثر این حمله 2 نیروی پلیس جان باختند، پس از آنکه اجساد نیروهای پلیس جان باخته در اثر این حادثه به بیمارستان منتقل گردید، یک زن انتحاری در مقابل درب ورودی بیمارستان مرکزی منطقه، جلیقه انفجاری خود را منفجر نمود که در اثر آن 3 نیروی پلیس جان باخته و بسیاری دیگر نیز زخمی شدند، مجروحین این حادثه برای درمان به بیمارستان نظامی(MH) دیره اسماعیل خان انتقال داده شده اند.

پس از این حمله در تمامی بیمارستان های شهر دیره اسماعیل خان وضعیت اضطراری اعلام گردیده است و نیروهای امنیتی نیز با محاصره منطقه عملیات جستجوی تروریست ها را آغاز نموده اند.

ارسال نظر

 
1