خبر فوری

 
 
انفجارهای تروریستی در وزیرستان شمالی از توابع ایالت خیبر پختون خوا پاکستان
کد خبر :1635039136

15:40 1398/04/01


برچسب ها : ارتش, انفجار, بمب, پاکستان, تروریست, تروریسم,

درپی انفجارهای تروریستی در مناطق مختلفی از وزیرستان شمالی در روز جمعه، یک تن جان باخته و پنج فرد دیگر به همراه نیروهای امنیتی زخمی شدند.


وزیرستان شمالی: به گزارش رازنیوز، درپی انفجارهای تروریستی در مناطق مختلفی از وزیرستان شمالی در روز جمعه، یک تن جان باخته و پنج فرد دیگر به همراه نیروهای امنیتی زخمی شدند.

طبق گزارش های بدست رسیده، در حمله تروریستی و هدف قرار گرفتن خودروی نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه تحصیل میرعلی توسط بمب سه تن از نیروهای ارتش پاکستان زخمی شدند.
این انفجار در حوالی مسجد بلال واقع در بازار میرعلی رخ داد که درپی آن حوالدار امتیاز، مصور و غفور زخمی شدند. نیروهای امنیتی پس از انفجار با سرعت در محل حضور یافته و منطقه را قرق و عملیات جستجوی عاملان این حادثه را در منطقه آغاز کردند.
همچنین طی انفجار مین در تحصیل دته خیل یک دختر بچه زخمی شد. علاوه بر آن خبر ها حاکی از هدف قرار گرفتن خودروی شخصی ملک فضل دین در منطقه مامازیات از تحصیل دته خیل توسط بمب کنترل از راه دور است، هرچند که این حمله تلفات جانی نداشت، اما خودرو به صورت جدی آسیب دیده است. گفته می شود که هنگام انفجار بمب، ملک فضل دین در خودرو حضور نداشت.
از طرفی طی انفجار بمب کارگزاری شده کنار مغازه ای در گربز، یک نفر جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

ارسال نظر

 
1