خبر فوری

 
 
انتقال تروریست های داعش از سوریه به کشورهای خود
کد خبر :1181267970

22:04 1397/05/21


امریکا تروریست های داعش را از سوریه به کشور های خود انتقال داد۔


 

انتقال  تروریست های داعش از سوریه به کشورهای خود

 

امریکا تروریست های داعش را از سوریه به کشور های خود انتقال داد۔

 

به گزارش راز نیوز به نقل از سی ان ان آمریکا در یک اقدامی تروریست های دستگیر شده داعش را به کشورهای خودشان باز گرداند۔ این اقدام توسط فروند های جنگی آمریکا در حال انجام میباشد همچنین گروه نظامی آمریکا که در حال مقابله با داعش میباشد از سخن گفتن در این باره امتناع ورزید۔

سر لشکر جنرال فیلکس گادنی در این باره گفت اقدام ارتش دموکراتیک  سوریه در باره دستگیری عناصر داعش قابل تحسین میباشد۔ ولی ظاهرا از بیان وی فهمیده میشود که نیروهای نظامی که با عدم رعایت قانون دست به اصلحه میزنند با آمریکا در حال همکاری میباشند و همچنین آمریکا هم از این نظامیان حمایت می کند۔

جیمز ماتیس وزیر دفاع ایلات متحده آمریکا در یک بیانیه که در ماه  فوریه بیان کرد اظهار داشت که ما بیش از صد نفر گروه تروریستی داعش را دستگیر کرده ایم و حال وظیفه آن کشورها ست که این افراد را به کشور های خود بازگردانند۔

ناگفته نماند که بیشتر کشور ها از پذیرفتن این عناصر تروریستی  به کشورهای خودشان امتناع ورزیده اند چونکه این عناصر تروریستی داعش تحت حمایت آمریکا بوده اند و آمریکا به این تروریستها آموزش داده است و این چنین افراد موجب تخریب امنیت کشورها خواهند شد۔

طبق گفته فرمانده ناتو شان رابتسن در حال حاضر تعداد این تروریستها افزایش یافته است و این تروریستها از چهل کشور مختلف میباشند۔

ارسال نظر

 
1