خبر فوری

 
 
انتقاد نبیل گبول از اظهارات عمران خان در ایران در خصوص موضوع تروریسم
کد خبر :995341683

09:46 1398/02/04


برچسب ها : پاکستان و ایران, حزب مردم پاکستان, سفر عمران خان به ایران, عمران خان, نبیل گبول,

مراکز سرویس اطلاعاتی هند(RAW) در منطقه شیراز ایران به تامین سلاح جنگجویان ارتش آزادیبخش بلوچستان(BLA) جهت انجام عملیات های خرابکارانه در ایالت بلوچستان پاکستان مشغول هستند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دیلی پاکستان، نبیل گبول از رهبران حزب مردم پاکستان اظهارات عمران خان در خصوص وجود گروه های تروریستی و اقدامات آنها علیه ایران را مورد انتقاد قرار داد.

وی در برنامه تحلیلی شبکه دنیا نیوز پاکستان طی سخنانی اظهار داشت: من با شنیدن سخنان عمران خان در ایران متعجب نشدم، زیرا وی پیش از این نیز چنین اظهاراتی را بیان نموده است و در آینده نیز به زبان خواهد آورد.

وی افزود: عمران خان یک ورزشکار است و نه سیاستمدار و زمانی که یک ورزشکار بازنشسته می شود دست به چنین اقداماتی می زند، عمران خان با اظهاراتش در ایران بیش از پیش خود را رسوا نموده است.

نبیل گبول در ادامه سخنان خود مدعی شد: مراکز سرویس اطلاعاتی هند(RAW) در منطقه شیراز ایران به تامین سلاح جنگجویان ارتش آزادیبخش بلوچستان(BLA) جهت انجام عملیات های خرابکارانه در ایالت بلوچستان پاکستان مشغول هستند.

وی ادامه داد: ما بارها از سوی خاک ایران مورد حمله قرار گرفته ایم  اما بالعکس این موضوع ما به مقامات ایران قول مساعد داده ایم که اجازه استفاده گروه های تروریستی از خاک خود علیه ایران را نخواهیم داد! دستاوردهای سفر عمران خان به ایران چه بوده است و وی با چه هدفی به ایران سفر نموده است؟!.

ارسال نظر

 
1