خبر فوری

 
 
انتقاد سناتور پاکستانی از فرار احسان الله احسان از بند سازمان های اطلاعاتی
کد خبر :1919137973

16:54 1398/11/25


برچسب ها : احسان الله احسان, تحریک طالبان پاکستان, جاسوس هندی, جنبش طالبان پاکستان, حزب مسلم لیگ نون, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, مشاهد الله خان, کلبوشن یادیو,

سناتور پاکستانی با انتقاد از فرار احسان الله احسان از بند سازمان های اطلاعاتی گفت: اظهارات بازماندگان حادثه تروریستی مدرسه پیشاور مبنی بر نقش سرویس های اطلاعاتی پاکستان در این حمله عین حقیقت است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سناتور پاکستانی با انتقاد از فرار احسان الله احسان از بند سازمان های اطلاعاتی گفت: اظهارات بازماندگان حادثه تروریستی مدرسه پیشاور مبنی بر نقش سرویس های اطلاعاتی پاکستان در این حمله عین حقیقت است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سناتور مشاهد الله خان از رهبران حزب مسلم لیگ شاخه نون طی سخنانی در نشست مجلس سنای پاکستان با انتقاد از فرار احسان الله احسان از دولت سوال نمود قاتل کودکان معصوم و بیگناه حادثه تروریستی مدرسه پیشاور کجاست؟!

سناتور مشاهد الله خان افزود: دولت باید پاسخگو باشد احسان الله احسان قاتل کودکان معصوم و بیگناه حادثه تروریستی مدرسه پیشاور کجاست؟! چه چیزی در این کشور می گذرد؟! دولت باید پاسخگوی تمامی این پرسش ها باشد.

وی گفت: اکنون به این نکته پی بردم که اظهارات خانواده جان باختگان حادثه تروریستی مدرسه پیشاور در خصوص نقش سرویس های اطلاعاتی پاکستان مطابق با حقیقت است.

وی در ادامه با اشاره به ادعای علی امین گنداپور وزیر دولت حاکم پاکستان مبنی بر عدم حضور کلبوشن یادیو  جاسوس بازداشت شده هندی در پاکستان خواستار بررسی این اظهارات شد.

این سناتور پاکستانی خاطرنشان کرد: یک وزیر دولت فدرال در پخش زنده تلویزیون مدعی شده است که کلبوشن یادیو از کشور خارج شده است، درخواست من این است که این جاسوس هندی را در انظار عمومی حاضر نمایند، ما اظهارات وزیر دولت را جدی نگرفته ایم و چه بسا این جاسوس هندی از کشور خارج شده باشد!

لازم به ذکر است احسان الله احسان سخنگوی اسبق پاکستان چندی پیش با انتشار پیامی صوتی مدعی شده بود از چنگ سازمان های امنیتی موفق به فرار شده است و مقامات بلندپایه امنیتی پس از چند روز سکوت نسبت به این موضوع فرار وی از بند سازمان های اطلاعاتی را تایید کردند.

گفتنی است کلبوشن یادیو جاسوس هندی سال 1396 در ایالت بلوچستان پاکستان توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

ارسال نظر

 
1