خبر فوری

 
 
انتقاد رهبر حزب ملی بلوچستان از بی‌توجهی مقامات پاکستان به موضوع افراد ربوده شده
کد خبر :1421299621

10:37 1401/08/03


برچسب ها : افراد بوده شده, افراد ربوده شده بلوچ, حزب ملی بلوچستان, دولت پاکستان, سردار اختر مینگل, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, لاهور, مقامات پاکستان,

سردار اختر مینگل رهبر حزب ملی بلوچستان(BNP) طی سخنانی به انتقاد از رویکرد مقامات پاکستان در قبال مسئله افراد ربوده شده پرداخت.


لاهور: به گزارش راز نیوز| سردار اختر مینگل رهبر حزب ملی بلوچستان(BNP) طی سخنانی به انتقاد از رویکرد مقامات پاکستان در قبال مسئله افراد ربوده شده پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سردار اختر مینگل طی سخنانی در نشست عاصمه جهانگیر در لاهور مرکز ایالت پنجاب اظهار داشت: موضوع افراد ربوده شده در اولویت مقامات پاکستان قرار ندارد، متأسفانه نه تنها منتقدین بلکه افرادی که نظاره گر مسائل و مشکلات بودند نیز ربوده می‌شوند.

وی با اشاره به موضوع یافت نزدیک به 500 جسد متلاشی شده در بام یکی از بیمارستان‌های شهر ملتان ایالت پنجاب خاطرنشان کرد: اجساد یافت شده متعلق به انسان‌ها و شهروندان همین کشور است و حکومت پاکستان وظیفه شناسایی هویت اجساد یافت شده را دارد.

اختر مینگل افزود: کمیته پارلمانی باید به درب تک تک افراد ربوده شده مراجعه نموده و به آنان اعلام کند که ما در کنار شما هستیم و شما را همراهی خواهیم کرد به عنوان یک شهروند دارای حقوق یکسان نه به عنوان یک غلام.

ارسال نظر

 
1