خبر فوری

 
انتحاری در نزدیکی فرودگاه جلال آباد افغانستان
کد خبر :1837088463

15:42 1397/12/15


برچسب ها : افغانستان, تروریست, تروریسم, طالبان,

درپی انتحاری افراد مسلح در دفتر یکی از شرکت های خصوصی نزدیک فرودگاه جلال آباد افغانستان، 16 تن جان باخته و 9 شهروند نیز زخمی شدند.


 

به گزارش راز نیوز، درپی انتحاری افراد مسلح در دفتر یکی از شرکت های خصوصی نزدیک فرودگاه جلال آباد افغانستان، 16 تن جان باخته و 9 شهروند نیز زخمی شدند.

درپی حمله افراد مسلح بر دفتر شرکت خصوصی ساخت وساز در نزدیکی فرودگاه جلال آباد استان ننگرهار افغانستان، 16 شهروند این کشور جان باخته و 9 تن نیز زخمی شدند. گفته می شود که شبه نظامیان پای پیاده به شرکت حمله کردند.

سخنگوی فرمانداری استان نیز خبر انتحاری و جان باختگان را تایید کرده است.
گفتنی است پس از انتحاری، درگیری میان نیروهای امنیتی و نظامیان رخ داد که درپی آن 4 تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.
این درحالی است که براساس خبری دیگر، 2 تن از تروریست ها طی تیراندازی کشته و 2 تن دیگر نیز با مواد منفجره خود را منفجر کردند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را قبول نکرده و از طرفی تاکنون اجساد مهاجمان شناسایی نشده است.

لازم به ذکر است که حمله انتحاری در تاریخ 10 اسفند ماه سال جاری نیز توسط گروه تروریستی طالبان در استان هلمند علیه یکی از پایگاه های نظامی ارتش انجام شده بود. طی 24 ساعت 3 حمله تروریستی در استان هلمند علیه پایگاه انجام شد که در پی آن 48 تن از نظامیان جان باختند. طی درگیری بوجود آمده چند تن از مهاجمان کشته شدند.
ناگفته نماند که 14 هزار نظامی آمریکایی در افغانستان حضور دارند، و آمریکا جدای از دیگر گروه های نظامی حاضر در افغانستان، عملیات جداگانه ای را علیه تروریسم انجام می دهد. علاوه بر آن 8 هزار نظامی از 38 کشور در حال آموزش نیروهای نظامی افغانستان هستند.

ارسال نظر

 
1