خبر فوری

 
 
امنیت جانی رهبران سیاسی را با شدت بیشتری تامین بکنید : وزیر اعظم پاکستان
کد خبر :1329904631

10:55 1397/04/29


وزير اعظم نسبت به امنیت رهبران سیاسی و شرکت کنندگان در انتخابات ابراز نگرانی کرده و گفتند : برقراری امنیت باید در اولویت قرار بگیرد.


وزير اعظم نسبت به امنیت رهبران سیاسی و شرکت کنندگان در انتخابات ابراز نگرانی کرده و گفتند : برقراری امنیت باید در اولویت قرار بگیرد.
طبق گفت و گو های انجام شده در اجلاس فرمانداری لاهور، وزیر اعظم از  تمامی اداره های مربوطه برای برگزاری انتخابات این دوره نسبت به کارهای امنیت انجام شده از سوی این اداره ها درخواست گزارش کرد.
در اجلاس مقاماتی همچون : وزیر ایالتی پنجاب پروفسور حسن عسکری رضوی، وزیر شوکت جاوید، ظفر محمود، احمد وقاص ریاض، دبیرکل اکبر درانی، کلیم امام، کمیسیون برگزاری انتخابات ظفر اقبال حسين و... شرکت کردند.
قاضی ناصر الملک برای برگزاری بهتر و امن تر انتخابات نیز سخنانی ایراد کردند.
وزیر اعظم از اداره های مربوطه نسبت به تلاش هایشان برای برگزاری بهتر انتخابات تشکر کرده و افزودند که باید برای برگزاری بهتر این دوره از انتخابات تلاش بیشتری برای برقراری امنیت در سرتا سر پاکستان انجام دهیم تا هم مردم و هم رهبران سیاسی راضی باشند.
پس از اتمام اجلاس، دبیر کل اکبر درانی رسانه ها را از کارهای انجام شده برای امنیت در انتخابات نیز آگاه کرد.
پس از آن رئیس کل پلیس گفت ما برای ناکام کردن نقشه های دشمنان خود تلاش های زیادی انجام داده و ماموران امنیتی برای برقراری امنیت به شدت در حال آماده باش هستند.

ارسال نظر

 
1