خبر فوری

 
 
امضای یادداشت تفاهم میان انجمن تجارت پاکستان-کانادا با اتاق بازرگانی و صنایع چینوت
کد خبر :1202210243

12:21 1401/08/26


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع, پاکستان و کانادا, تجارت دوطرفه, چینوت,

انجمن تجاری پاکستان غربی کانادا PWCTA و اتاق بازرگانی و صنایع چینوت سند یادداشت تفاهم برای ارتقای روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه و تسهیل گسترش شبکه بین اعضای خود منعقد و امضاء کرده اند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| انجمن تجاری پاکستان غربی کانادا PWCTA و اتاق بازرگانی و صنایع چینوت سند یادداشت تفاهم برای ارتقای روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه و تسهیل گسترش شبکه بین اعضای خود منعقد و امضاء کرده اند. این تفاهم نامه توسط بشرا رحمن رئیس انجمن و دانش نعیم فخری رئیس اتاق بازرگانی و صنایع چینوت به امضاء رسیده است .

در این مراسم منیر سرپرست ارشد گروه تجاری متحد UBG، رئیس آن زبیر طفیل، رئیس شهزاد ملک، دستیار ملک سهیل حسین و دیگر اعضا حضور داشتند.

منیر طی سخنرانی خود در این مراسم با برجسته سازی اهمیت بازار کانادا و تلاش جدی برای ارائه محصولات پاکستان در این بازار، گفت: سه نمایشگاه اخیر پاکستان در تورنتو صادرات پاکستان به کانادا را به میزان قابل توجهی افزایش داده اند.

در این بین همچنین گفته شد که کانادا 23 مین شریک بزرگ صادراتی و 38مین شریک وارداتی پاکستان می باشد. اگرچه روابط دوستانه بی نظیری میان دو کشور برقرار است، اما حجم تجارت بین دوطرف درحد مطلوب نیست.

ارسال نظر

 
1