خبر فوری

 
امضای توافقنامه وام 85 میلیون دلاری توسط بانک جهانی و پروژه تامین مالی مسکن پاکستان
کد خبر :834356652

18:01 1401/03/27


برچسب ها : امضای توافقنامه, بانک جهانی, پاکستان و بانک جهانی, تامین مالی, وام,

بانک جهانی 85 میلیون دلار وام برای پروژه تامین مالی مسکن به پاکستان ارائه خواهد کرد که برای دریافت این مبلغ، توافقنامه ای میان پروژه تامین مالی مسکن پاکستان و بانک جهانی در روز چهارشنبه صورت گرفت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | بانک جهانی 85 میلیون دلار وام برای پروژه تامین مالی مسکن به پاکستان ارائه خواهد کرد که برای دریافت این مبلغ، توافقنامه ای میان پروژه تامین مالی مسکن پاکستان و بانک جهانی در روز چهارشنبه صورت گرفت.

در ای نشست، آقای گالیس سرپرست کشوری بانک جهانی گفت: دولت پاکستان از حمایت مالی و فنی مستمر بانک جهانی برای کمک به رشد اقتصادی جامع و پایدار در پاکستان اطمینان حاصل کرده است. همچنین این طرح به نفع خانوارهای کم درآمد و متوسط ​​و وابسته به درآمد غیررسمی در پاکستان خواهد بود.

پروژه تامین مالی مسکن پاکستان با هدف حمایت از تلاش‌های مداوم دولت پاکستان جهت افزایش دسترسی به منابع مالی مسکن برای این خانوارها و توسعه بازار سرمایه در پاکستان صورت می گیرد

دریافت وام تامین مالی پروژه مسکن، بودجه ای را برای سرمایه گذاری اولیه یک زیرمجموعه تسهیلات اشتراک ریسک که توسط شرکت بازپرداخت وام مسکن پاکستان تحت یک پروژه اصلی 140 میلیونی راه اندازی می شود، فراهم می سازد. همچنین این پروژه به توسعه بازار سرمایه و همچنین تعمیق بازار اصلی وام مسکن کمک می کند.

ارسال نظر

 
1