خبر فوری

 
 
امضای توافقنامه میان پاکستان و چین برای آغاز پروازهای باری به صورت روزانه
کد خبر :2022001017

15:38 1399/09/13


برچسب ها : PIA, امضای توافقنامه, پاکستان و چین, پرواز باری, شرکت هواپیمایی بین المللی پاکستان,

توافقنامه مربوط به آغاز پروازهای روزانه باری میان پاکستان و چین توسط نمایندگان شرکت هواپیمایی بین المللی پاکستان(PIA) و هواپیمایی آسمان شرقی(Oriental Sky Aviation) در اسلام آباد به امضاء رسید.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| توافقنامه مربوط به آغاز پروازهای روزانه باری میان پاکستان و چین توسط نمایندگان شرکت هواپیمایی بین المللی پاکستان(PIA) و هواپیمایی آسمان شرقی(Oriental Sky Aviation) در اسلام آباد به امضاء رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، این توافقنامه با حضور مقامات پاکستان و چین توسط مدیر کل بخش چارتر شرکت هواپیمایی بین المللی پاکستان و آقای رُش وانگ مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان شرقی(Oriental Sky Aviation) به امضا رسید.

بر اساس این توافقنامه هفت پرواز باری به صورت هفتگی به مقصد شهر اورومچی چین که چهار پرواز آن از مبدا اسلام آباد و سه پرواز دیگر نیز از مبدا لاهور توسط شرکت هواپیمایی بین المللی پاکستان انجام خواهد شد.

عبدالله خان سخنگوی شرکت هواپیمایی بین المللی پاکستان در این خصوص اظهار داشت: پس از گسترش ویروس کرونا در سطح جهانی میزان تقاضای پروازهای باری به صورت قابل توجهی افزایش داشته است و بر همین اساس از پروازهای مسافربری نیز به عنوان کارگو مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: شرکت هواپیمایی بین المللی پاکستان در حال جستجوی فرصت های موجود برای راه اندازی پروازهای باری به مقصد چین و کشورهای آسیای میانه است و در حال پروازهای مسافربری و باری ما به مقصد شهر بیشکک قرقیزستان و استان ژیان چین برقرار است.

ارشد ملک رئیس شرکت هواپیمایی بین المللی پاکستان(PIA) نیز در حاشیه امضای این توافقنامه با تمجید از اقدامات مجموعه شرکت هواپیمایی پی آی ای در خصوص افزایش منابع درآمدی پی آی ای از همکاری شرکت هواپیمایی آسمان شرقی در این زمینه تقدیر نمود.

وی اظهار داشت: برقراری پروازهای روزانه میان پاکستان و چین در زمانی که کرونا بر دنیا سایه افکنده است می تواند تاثیرات بسیار خوب و قابل توجهی در بخش تجارت و اقتصاد دو کشور به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

 
1