خبر فوری

 
امت نيوز و اتهامات بی پایان آن نسبت به کشور ایران / امت نيوز : 5 تن از عناصر حمله به تقی عثمانی از کشور فرار کردند
کد خبر :243486027

22:13 1398/01/25


برچسب ها : ایران, پاکستان, تروریست, تروریسم, حمله,

به دلیل بروز نام یکی از کشورهای همسایه در روند بررسی پرونده حمله به مفتی تقی عثمانی، متاسفانه شاهد سست شدن این روند هستیم.


 

به گزارش راز نيوز به نقل از امت، به دلیل بروز نام یکی از کشورهای همسایه در روند بررسی پرونده حمله به مفتی تقی عثمانی، متاسفانه شاهد سست شدن این روند هستیم. نیروهای امنیتی موفق به دستگیری 4 تن از افرادی شدند که برای عناصر مهاجم اقدامات تسهیل آمیزی انجام می دادند، پس از دستگیری و تحویل افراد به نیروهای پلیس گفته شد که اسم افراد را در دیگر اتهامات نیز درج کنند. یکی از منابع خبری موثق به امت نيوز از دستگیری عضو مرکزی تیم حمله کننده به مولانا تقی عثمانی خبر داده و ابراز داشت که شخص دستگیر شده هم اکنون نزد سازمان های اطلاعاتی است. شخص دستگیر شده در اعترافات خود اظهار داشته است که تیم مهاجم مشتمل بر 8 نفر بود. از میان 8 تن، 4 نفر مامور به تیراندازی و 4 فرد دیگر مامور به نظارت منطقه بودند. خبرگزاری امت در ادامه نوشت، شخص دستگیر شده اظهار داشته است که 5 تن عضو تیم مهاجم احتمال دارد از شهر و یا حتی از کشور خارج شده باشند. این درحالی است که 2 تن دیگر نیز در داخل شهر کراچی مخفی شده اند. قابل ذکر است که نیروهای امنیتی بشدت در تلاش برای دستیابی به دیگر اعضای تیم مهاجم هستند. علاوه بر شخص عضو تیم، نیروهای امنیتی تعداد زیادی از افرادی را نیز دستگیر کرده اند که عضو سپاه محمد و گروه های ذیل این سپاه بودند. نیروها پس از دستگیری، 4 تن از افراد دستگیر شده را به نیروهای پلیس تحویل داده و خواستار درج اتهاماتی در رابطه با افراد دستگیر شده شدند، احتمال دارد که 4 تن در حمله به تقی عثمانی نقشی نداشته باشند. زیرا افراد دستگیر شده مرتبط با یکی از کشورهای همسایه هستند. خبرگزاری در ادامه ابراز داشت که افسران عالی رتبه به دلیل وضعیت نامناسب مرزی، از اعلام نام کشور همسایه اجتناب می‌ورزند . این درحالی است که عدم ذکر نام کشور همسایه موجب تاثیر در بررسی پرونده و روند آن نیز شده است. منابع خبری اظهار داشتند که شاید یکی از علت های عدم ذکر نام کشور همسایه (ایران) سفر پیش روی نخست وزیر به آن است.

لازم به ذکر است که خبرگزاری امت که افراد گروه های تروریستی تکفیری آن را اداره می کنند ، چندی پیش نیز در خبری کشور ایران را متهم به اقدامات انجام نداده کرده بود .

 

اتهامات روزنامه امت علیه شیعیان پاکستان / ادعای رونامه امت از فعالیت زینبیون در پاکستان

ارسال نظر

 
1