خبر فوری

 
 
امتناع بزرگ‌ترین شرکت های آمریکایی از حضور در کنفرانس سرمایه گذاران بین المللی عربستان سعودی
کد خبر :359118549

15:25 1397/07/23


برچسب ها : آمریکا, عربستان سعودی, فورد,

شرکت های بزرگ سرمایه گذار مالی و رسانه ای،عدم حضور خود در اجلاس سالانه سرمایه گذاران مالی در عربستان سعودی را اعلام نمودند.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری وقت نیوز شرکت های بزرگ سرمایه گذار مالی و رسانه ای،عدم حضور خود در اجلاس سالانه سرمایه گذاران مالی در عربستان سعودی را اعلام نمودند.
جیمی دیمون رئیس اجرایی شرکت خدمات مالی و بانکداری "جی مورگان چیس" و بل فورد رئیس شرکت خودروسازی"فورد موتور" از تصمیم خود مبنی بر عدم شرکت در اجلاس سالانه سرمایه گذاران بین المللی عربستان سعودی،خبر داده اند اما در بیانیه های خود علت اتخاذ چنین تصمیمی را بیان نکرده اند.

پس از اعلام این خبر از سوی این دو شرکت بزرگ آمریکایی در اجلاس 3 روزه ریاض موسوم به «دیویس در صحرا»،دیگر شرکت های بزرگ آمریکایی از جمله شرکت بین المللی مستر کارت،بانک مرکزی آمریکا و شرکت های فعال در زمینه تجارت طلا نیز به دنبال تجدید نظر برای حضور در این اجلاس بین المللی هستند.

از سوی دیگر خبرگزاری های بزرگ بین المللی از جمله  CNN، فایننشل تایمز،نیویورک تایمز،CNBC  و بلومبرگ از عدم پوشش خبری این اجلاس خبر داده اند.

در حال حاضر فاکس بیزینس نیوز تنها خبرگزاری غرب است که اجلاس مالی بین المللی را مورد پوشش قرار داده است.

شرکت تکنولوژی اوبر،ویاکام و AOL نیز تصمیم به تحریم اجلاس ریاض گرفته اند.

شرکت اعتباری AG سویس و شرکت سیتی تاکنون از دادن پاسخ در این زمینه خودداری کرده اند.

عدم حضور شرکت های بزرگ مالی و خبرگزاری های بین المللی در اجلاس سرمایه گذاران عربستان سعودی،میتواند شکست بزرگی برای عربستان سعودی تلقی شود زیرا این اجلاس در سطح بین المللی بدین منظور تشکیل گردید که تا برنامه های اصلاحاتی و چشم انداز مربوطه ولیعهد عربستان را مورد حمایت قرار دهد.

ارسال نظر

 
1