خبر فوری

 
 
امام کعبه : دشمنان در تلاش برای منحرف کردن جوانان پاکستانی هستند
کد خبر :2102245640

21:31 1398/01/25


برچسب ها : اسلام, امام کعبه, پاکستان, سعودی, سمینار,

شیخ عبدالله عواد الجهنی امام مسجد الحرام طی سخنرانی در اجلاسی گفت : متاسفانه دشمنان به نام اسلام، جوانان را منحرف می کنند. جوانان نباید به دام انسان های گمراه بیفتند.


 

به گزارش راز نيوز، شیخ عبدالله عواد الجهنی امام مسجد الحرام طی سخنرانی در اجلاسی با عنوان " نوجوانان امت و چالش های پیش‌رو " در دانشگاهی در اسلام آباد گفت : جوانان قدرت جوامع هستند و باید شأن و مقام خود را بدانند. متاسفانه دشمنان به نام اسلام، جوانان را منحرف می کنند. جوانان نباید به دام انسان های گمراه بیفتند.
در اجلاس مقاماتی همچون : نواف سعید المالکی سفیر سعودی در پاکستان، پیر نور الحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان، سناتور راجه ظفر الحق، دکتر قبله ایاز رئیس شورای ایده اسلامی، دکتر عبدالله وکیل سعودی، فضل الرحیم رهبر جامعه اشرفیه لاهور، دکتر یوسف الدرویش رهبر جامعه و دکتر معصوم یاسین زئی سخنرانی کردند.

 

سخنرانان ابراز داشتند که برای جلوگیری از انحراف فکری جوانان در ریاض اداره ای با مبلغی بالغ بر 100 میلیون ریال را تاسیس کرده ایم. پاکستان و سعودی مناسبات دینی و اسلامی دارند. متاسفانه جوانان را از طریق منبر و محراب آموزش نمی‌دهند و از طرفی قدرت های دشمن نیز اذهان جوانان پاکستانی را شستشو می دهند. دشمنان برای این اقدام خود از رسانه ها استفاده می کنند.
پیر نورالحق قادری طی سخنرانی در سمینار، طی اشاره به روابط ایمانی و روحانی دو کشور پاکستان و سعودی و توسعه این روابط، گفت : متاسفانه مسلمانان را از طریق منبر و محراب تربیت نمی کنند.
در پایان در اعلامیه مشترک ابراز داشته شد که تنها دولت و ارتش حق جنگ و اقدامات مسلحانه را دارند. تکفیر با اصول اسلامی هماهنگ نیست.

ارسال نظر

 
1