خبر فوری

 
 
آماده ایجاد روابط بین ایران و عربستان هستیم ۔عمران خان
کد خبر :239647106

19:14 1397/05/13


آماده ایجاد روابط بین ایران و عربستان هستیم ۔عمران خان


 

 

آماده ایجاد روابط بین ایران و عربستان هستیم ۔عمران خان

 

 

 

 اسلام آباد : دیدار سفیر ایران  با عمران خان در بنی گاله

سفیر جمهوری اسلامی ایران  ضمن حضور در دفترعمران خان در بنی گاله پیروزی تحریک انصاف در انتخابات عمومی پاکستان را به او و حزبش تبریک گفت.

به گزارش راز نیوز به نقل از ایکپریس نیوزمهدی هنردوست سفیر جمهوری اسلامی ایران  در اسلام آباد با رهبر حزب تحریک انصاف عمران خان و نخست وزیر متوقع دیدار کرد و پیروزی وی را تبریک گفت.

هنردوست ضمن ابلاغ پیام تبریک دولت ایران به وی اظهار داشت همه راهای همکاری با پاکستان باز میباشد۔ ایران آماده مشارکت در برنامه همکاری منطقه ای و توسعه پاکستان میباشد وی خواستار افزایش تجارت بین پاکستان و ایران شد همچنین اظهار داشت که پروژه خط لوله گاز آینده ایران را میتواند تغیر دهد و ایران آماده همکاری کامل در این زمینه میباشد

 

سفیر ایران اظهار داشت که تحولات منطقه در حال سپری کردن اوضاع حساسی میباشد و ایران از پیشنهادات پاکستان برای امنیت در منطقه خوش آمد می گوید  

عمران خان نیز ضمن تشکر و قدردانی از تلاش تهران برای تحکیم روابط دو جانبه گفت: خواستار روابط تجاری با همه همسایه هاهستیم۔ وی اظهار داشت تلاش ایران برای برقراری امنیت قابل ستایش میباشد۔ رهبر حزب تحریک انصاف افرود ما آماده ایجاد روابط بین ایران و عربستان هستیم۔

نا گفته نماند که رئیس حزب تحریک انصاف عمران خان خواستار دوره ایران و زیارت مقامات تاریخی شد۔

ارسال نظر

 
1