خبر فوری

 
الیس ویلز: آمریکا سال آینده میلادی 15 هیئت تجاری را به پاکستان اعزام خواهد کرد
کد خبر :1331346977

12:37 1398/09/07


برچسب ها : الیس ویلز, پاکستان و آمریکا, روابط تجاری, وزارت بازرگانی آمریکا, وزارت خارجه آمریکا,

آمریکا به دنبال بررسی فرصت های موجود برای گسترش حجم روابط تجاری خود با پاکستان است و بر همین اساس سال آینده میلادی تعداد 15 هیئت تجاری به پاکستان خواهند رفت.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز| آمریکا به دنبال بررسی فرصت های موجود برای گسترش حجم روابط تجاری خود با پاکستان است و بر همین اساس سال آینده میلادی تعداد 15 هیئت تجاری به پاکستان خواهند رفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، الیس ویلز معاون وزارت امور خارجه ایالات متحده هفته گذشته در جمع اعضای اتاق فکر در واشنگتن با استناد به یک سند رسمی با اشاره به پروژه مشترک اقتصادی پاکستان و چین، نکاتی را در خصوص فرصت های موجود جهت گسترش سطح روابط تجاری میان واشنگتن و اسلام آباد را مطرح نمود.

طبق این سند که در پایگاه رسمی وزارت امور خارجه آمریکا نیز منتشر گردیده است، وزارت بازرگانی ایالات متحده فعالیت های خود را جهت گسترش روابط تجاری خود با پاکستان آغاز نموده است و بر همین اساس 15 هیئت تجاری آمریکا سال آینده میلادی به پاکستان سفر خواهند داشت.

بر اساس این سند؛ پس از آغاز به کار شرکت سرمایه گذاری توسعه، پاکستان جزء کشورهای دارای منافع خواهد شد و حجم سرمایه گذاری های شرکت سرمایه گذاری توسعه بیش از دو برابر حجم سرمایه های شرکت  های خصوصی خارج از کشور خواهد بود و از رقم فعلی 29 میلیارد دلار به رقم 60 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

افزایش حجم سرمایه های وارده به بیش از دو برابر این امکان را فراهم خواهد ساخت تا پروژه های وسیع و بزرگ مورد توجه قرار گیرند و این امر باعث افزایش زمان ثبات مالی خواهد شد.

ارسال نظر

 
1