خبر فوری

 
 
الطاف حسین : بیانیه وزیر امور خارجه عربستان مبنی بر نابودی ایران نگران کننده است
کد خبر :1705920743

19:19 1397/12/01


برچسب ها : ایران, پاکستان, عربستان سعودی,

الطاف حسین روز گذشته در بیانیه ای، سخنان تهدید آمیز وزیر امور خارجه عربستان سعودی در پاکستان مبنی بر نابودی ایران را نگران کننده خواند


 

به گزارش راز نیوز، الطاف حسین روز گذشته در بیانیه ای، سخنان تهدید آمیز وزیر امور خارجه عربستان سعودی در پاکستان مبنی بر نابودی ایران را نگران کننده خواند و افزود، چرا وزیر امور خارجه پاکستان شاه محمود قریشی از ابراز چنین بیانیه ای توسط عادل الجبیر جلوگيری نکرد؟ دولت و ارتش چرا از چنین بیانیه ای جلوگیری به عمل نیاوردند؟ سکوت مقامات سیاسی و نظامی پاکستان در این زمینه را محکوم می کنیم. آیا هیچ کشور آزاده ای به دشمنان اجازه سوء استفاده از خاک خود را می دهد؟ چرا کشور پاکستان اجازه اظهار سخنان عادل الجبیر علیه ایران کشور همسایه پاکستان را داد ؟ آیا این سخنان مترادف با اعلام جنگ نیستند ؟ آیا ما خواستار جنگ با ایران و افغانستان هستیم؟

رئیس جنبش ملی متحد پاکستان MQM افزود : جامعه بین المللی باتوجه به نقض اصول جهانی و اخلاق دیپلماتیک، باید درگیری و استرس پیش رو را کاهش دهد. نیمی از پاکستان به چین و نیمی دیگر به 20 میلیارد دلار عربستان فروخته شده است. وی صدور اعلامیه وزارت داخلی کشور پاکستان علیه شیعیان پاکستان مقارن با آمدن بن سلمان به این کشور را به شدت محکوم کرد.
الطاف حسین با انتقاد تند و شدید از مقامات سیاسی و نظامی پاکستان ابراز داشت که این افراد با ورود بن سلمان خود را باخته و تنها در فکر دلارها بودند، ارتش پاکستان تاکنون نتوانسته است همچون ارتش یک کشور مستقل و خود مختار فعالیت کند، به همین دلیل ارتش پاکستان با دریافت پول و دلارها گاهی افراد جهادی و جنگجو را آماده و به کشورهای : فلسطین، اردن، سوریه، افغانستان و گاهی نیز در اکثر نقاط جهان تروریست هایی را تربیت و ارسال می کند.
وی ابراز داشت که مقامات با تاسیس و ساخت گروه ها و انجمن های افراطی عربستان سعودی در پاکستان، موجب کشتار دسته جمعی شیعیان شده اند.

ارسال نظر

 
1