خبر فوری

 
 
اقدامی بزرگ توسط جنبش افراد ربوده شده شیعه علیه ربودن افراد در کراچی
کد خبر :577483771

19:08 1398/02/07


برچسب ها : افراد ربوده شده, پاکستان, جنبش افراد ربوده شده شیعه, راشد رضوی, ربودن, شیعه,

راشد رضوی رهبر جنبش افراد ربوده شده شیعیان پاکستان طی پیام تویتری اذعان داشت، درصورت جریان داشتن روند ربوده شدن افراد بیگناه شیعه و عدم توقف این اقدام از سوی نهادهای دولتی و امنیتی، مردم در تاریخ 8 اردیبهشت ماه (فردا یکشنبه) با حضور پرشور خود پاسخ چنین عملیات هایی را خواهند داد.


 

به گزارش رازنیوز، راشد رضوی رهبر جنبش افراد ربوده شده شیعیان پاکستان طی پیام تویتری اذعان داشت، درصورت جریان داشتن روند ربوده شدن افراد بیگناه شیعه و عدم توقف این اقدام از سوی نهادهای دولتی و امنیتی، مردم در تاریخ 8 اردیبهشت ماه با حضور پرشور خود پاسخ چنین عملیات هایی را خواهند داد. وی در پیام خود با انتقاد شدید از مقامات دولتی و امنیتی طی اشاره به یورش های غیرقانونی نیروهای اطلاعاتی به منازل مردم شیعه اظهار داشت، متاسفانه نیروها بدون اطلاع یا هشدار قبلی شبانه همچون سارقان به منازل سادات یورش می برند که باید هرچه سریعتر به چنین عملیات هایی پایان داده شود. اینجا کراچی است، کشمیر اشغالی نیست. درصورتیکه حملات و لشکر کشی نیروهای دولتی و امنیتی به منازل شیعیان متوقف نشوند، مردم کراچی واکنش شدید و کوبنده ای خواهند داد.
وی طی سخنرانی خود در منطقه گلبهار در تاریخ 5 اردیبهشت ماه گفت : اگر چنین عملیات هایی و ربودن افراد شیعه به ناحق جریان داشته باشند، ما نیز به میدان خواهیم آمد و مردم کراچی پاسخ این حملات را خواهند داد. 8 فروردین ماه مصادف با روز یکشنبه هیچ مومنی نباید در منزل باشد، باید همگی در تظاهرات علیه ربودن شیعیان شرکت کنند.
 
 
چرا تاکنون تروریستی همچون اورنگزیب فاروقی رهبر سپاه صحابه که در قتل شهید خرم زکی و شهید عسکری و رمضان مینگل که در قتل عام جامعه هزاره نقش دارند، آزاد هستند؟ از طرفی نیز باوجود آزادی چنین تروریست هایی، نیروهای امنیتی شبانه به منازل شیعیان یورش برده و افراد بیگناه شیعه را می ربایند. ما در پیامی به مقامات دولتی گفته ایم درصورتیکه عزاداران و سینه زنان ما را آزاد نکنید، با تحمل رسوایی مجبور به آزاد کردن آنها خواهید شد.
 
راشد رضوی با انتشار عکسی از خبرگزاری ایکسپریس نوشت، خانواده های افراد ربوده شده عاملان این اتفاقات را در دادگاه ها نفرین می کنند. ایکسپریس به نقل از قاضی نعمت الله نوشت، نیروهای پلیس با بی توجهی تمام نسبت به پرونده افراد ربوده شده از انجام هرگونه اقدامی جدی در این رابطه خودداری می‌کنند، افسران نیروی پلیس تنها پرونده ها را از محلی به محل دیگر منتقل می‌کنند.
 
 
وی همچنین با قرار دادن عکسی از فرم ثبت نام نیروی امنیتی فرودگاه در صفحه تویتری خود ابراز داشت، دولت با دانستن مذهب ثبت نام کنندگان، از دادن شغل به شیعیان جلوگیری می کند. دولت خود مسبب ایجاد تفرقه میان مردم است.
 

ارسال نظر

 
1