خبر فوری

 
 
اقتصاد پاکستان به دلیل سیاست دولت در قرنطینه هوشمند در مسیر بهبود است
کد خبر :1755860935

17:50 1399/09/06


برچسب ها : امور خزانه داری پاکستان, پاکستان, پاکستان و انگلیس, دولت انگلیس, عبدالحفیظ شیخ, مشاور نخست وزیر, کمیسیاریای عالی انگلیس,

عبد الحفیظ شیخ مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خزانه داری در دیدار خود با دکتر کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس گفت که به دلیل سیاست قرنطینه هوشمند دولت، اقتصاد پاکستان در مسیر بهبود است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دکتر عبد الحفیظ شیخ مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خزانه داری در دیدار خود با دکتر کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس گفت که به دلیل سیاست قرنطینه هوشمند دولت، اقتصاد پاکستان در مسیر بهبود است.

در این جلسه موضوعات مورد علاقه متقابل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت مشاور وزیر نخست وزیر در امور خزانه داری، کمیساریای عالی انگلیس را در مورد اقدامات برای کاهش اثرات مضر اقتصادی ویروس کرونا و محافظت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه تشکر کرد. عبدالحفیظ شیخ همچنین به کمیساریای عالی انگلیس در مورد زمینه اقتصادی پاکستان توضیحاتی داد و گفت که به دلیل ابتکارات سرمایه گذاری مستقیم خارجی در حال افزایش است و درآمد نیز افزایش می یابد. دکتر عبدالحفیظ شیخ افزود که دولت پاکستان سیاست قرنطینه هوشمند را اتخاذ کرده است که در آن از زندگی مردم محافظت می شود و همچنین چرخ اقتصاد نیز ادامه دارد. به دلیل سیاست قرنطینه هوشمند اقتصاد پاکستان اکنون در مسیر بهبود است.

کمیساریای عالی انگلیس از طرف دولت انگلستان اطمینان داد که در زمینه کاهش تأثیر اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا بر شهروندان پاکستانی می تواند همکاری های لازم را انجام دهد. عبد الحفیظ شیخ مشاور نخست وزیر پاکستان در اموز خزانه داری  از کمیساریای عالی برای پیشنهاد کمک تشکر کرد.

ارسال نظر

 
1