خبر فوری

 
 
افضال محمود ماموریت خود را به عنوان سفیر جدید پاکستان در ابوظبی آغاز کرد
کد خبر :1382922163

16:19 1399/11/09


برچسب ها : افضال محمود, پاکستان و امارات متحده عربی, سفارت پاکستان, سفیر پاکستان در امارات متحده عربی, وزارت امور خارجه پاکستان,

افضال محمود دیپلمات برجسته و پر سابقه پاکستانی ماموریت خود را به عنوان سفیر جدید این کشور در ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی آغاز کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| افضال محمود دیپلمات برجسته و پر سابقه پاکستانی ماموریت خود را به عنوان سفیر جدید این کشور در ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی آغاز کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افضال محمود که سابقه طولانی در بخش نمایندگی های پاکستان در کشورهای مختلف خارجی را دارد، مسئولیت سفیر جدید اسلام آباد در امارات متحده عربی را بر عهده گرفت.

وی پیش از این به عنوان سفیر و نماینده پاکستان در بسترهای مختلف بین المللی و سفارت خانه پاکستان در کشورهای مختلف فعالیت خود را به سرانجام رسانده است، افضال محمود سابقه سفیر پاکستان در بحرین، سرکنسول پاکستان در هوستون آمریکا و همچنین کاردار کمیسیون عالی پاکستان در بنگلادش را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین در سال های 2004 تا 2007 میلادی نمایندگی پاکستان در برنامه محیط زیست و برنامه اسکان مجدد انسانی در نایروبی و اجلاس های بین المللی مربوط به تغییرات اقلیمی در کشورهای اندونزی، آفریقای شرقی، بنگلادش، آسیان و سارک را نیز بر عهده داشت.

مدیر کلی ایالات متحده و اروپا در وزارت امور خارجه پاکستان و همچنین مسئول میز ایران، ترکیه، اروپا و آسیای جنوبی از جمله دیگر سوابق کاری وی به شمار می رود.

وی علاوه بر تسلط زبان های اردو، انگلیسی و پنجابی دارای مهارت خاصی در زبان های ترکی و اندونزی می باشد.

پاکستانی های مقیم امارات متحده عربی با استقبال از وی ابراز امیدواری نمودند وی در مدت زمان حضور خود در سفارت پاکستان با استفاده از تجارب و مهارت های خود روابط و مناسبات پاکستان و امارات متحده عربی را بیش از پیش تقویت و مستحکم سازد.

ارسال نظر

 
1