خبر فوری

 
افزایش تولید پنبه محور رایزنی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب با وزیر کشاورزی ازبکستان در تاشکند
کد خبر :430722975

18:55 1402/05/15


برچسب ها : پاکستان و ازبکستان, پنبه, تاشکند, تولید پنبه, رئیس جمهور ازبکستان, سید محسن نقوی, شوکت میرضیایف, محصولات کشاورزی, وزیر ارشد ایالت پنجاب, کشاورزی,

محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب در راس هیئتی طی سفر به تاشکند با دکتر عزیز ویتوف وزیر کشاورزی ازبکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

تاشکند: به گزارش راز نیوز | محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب در راس هیئتی طی سفر به تاشکند با دکتر عزیز ویتوف وزیر کشاورزی ازبکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، هر دو طرف بر ضرورت گسترش روابط و همکاری میان پاکستان و ازبکستان در خصوص کشاورزی به ویژه در حوزه تولید پنبه تاکید و پافشاری نمودند.

وزیر ارشد ایالت پنجاب ضمن عرض تبریک به شوکت میرضیایف برای پیروزی مجددش در انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان، بیان کرد: فرصت های جدید و گسترده ای در خصوص توسعه کشاورزی و شکوفایی کشاورزان در پاکستان به ویژه در ایالت پنجاب بوجود آمده است.

وی همچنین رهبری سیاسی و نظامی پاکستان را در خصوص توسعه پایدار کشاورزی، همسو عنوان کرد و گفت: دولت ایالتی پنجاب خواستار بهره مندی از تجربیات و تخصص های ازبکستان در زمینه تولید پنبه می باشد.

در همین حال، دکتر عزیز ویتوف وزیر کشاورزی ازبکستان روابط دوستانه میان پاکستان و ازبکستان را ریشه در روابط مشرک فرهنگی، مذهبی و تاریخی دانست و گفت: خوشبختانه در ایالت پنجاب به رهبری محسن نقوی، رکورد افزایش سطح زیر کشت پنبه به ثبت رسید.

ارسال نظر

 
1