خبر فوری

 
 
افزایش تدابیر امنیتی برای مقابله با معترضین کشمیری در آستانه سفر مودی به این منطقه
کد خبر :709933741

11:28 1397/11/14


برچسب ها : ارتش هند, نریندر مودی, کشمیر,

در آستانه سفر وی به منطقه کشمیر، تمامی منطقه به یک پایگاه نظامی تبدیل گردیده است و نیروهای امنیتی در راستای مقابله با هرگونه اعتراض و شورش، رهبران محلی کشمیر را در حبس خانگی قرار داده اند.


 

سری نگر: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، نریندر نخست وزیر هند امروز به منطقه کشمیر و لداخ سفر خواهد نمود و قرار است در جریان این سفر به کلنگ زنی چند طرح و پروژه بپردازد و چند پروژه دیگر را نیز مورد افتتاح قرار دارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری های کشمیر، در آستانه سفر وی به منطقه کشمیر، تمامی منطقه به یک پایگاه نظامی تبدیل گردیده است و نیروهای امنیتی در راستای مقابله با هرگونه اعتراض و شورش، رهبران محلی کشمیر را در حبس خانگی قرار داده اند.

گفتنی است سرویس حمل و نقل ریلی از منطقه بنی هال تا بارا مولا متوقف گردیده است و صدها موتورسیکلت علی رغم همراه داشتن تمامی مدارک، توسط نیروهای امنیتی توقیف گردیده  است.

همچنین رفت و آمد شهروندان در خیابان ها و مناطق منتهی به سالن اجلاس مرکزی کشمیر توسط نیروهای امنیتی ممنوع اعلام گردیده است و در تمامی خیابان ها منتهی به سالن اجلاس «شیر کشمیر» نیروهای امنیتی ارتش و پلیس در سطح وسیعی حضور دارند.

نیروهای امنیتی همچنین به منظور مقابله با فراخوان تظاهرات معترضین کشمیر، در تمامی منطقه کشمیر قانون منع آمد و شد را اعمال نموده است.

ارسال نظر

 
1