خبر فوری

 
 
افتتاح پایگاه نیروی امنیت دریایی در بندر کیتی
کد خبر :178671527

19:01 1397/09/19


برچسب ها : امنیت دریایی, بندر کیتی, پاکستان,

مراسم افتتاحیه پایگاه نیروی امنیت دریایی در بندر کیتی برگزار شد. رئیس ستاد نیروی دریایی پاکستان دریادار ظفر محمود عباسی نیز به عنوان مهمان خصوصی در مراسم افتتاحیه شرکت کرد.


مراسم افتتاحیه پایگاه نیروی امنیت دریایی در بندر کیتی برگزار شد. رئیس ستاد نیروی دریایی پاکستان دریادار ظفر محمود عباسی نیز به عنوان مهمان خصوصی در مراسم افتتاحیه شرکت کرد.

مدیر کل نیروی امنیت دریایی پاکستان دریادار ذکاء الرحمن از رئیس ستاد نیروی دریایی پاکستان استقبال کرد. با ورود ظفر محمود عباسی وی را از عملیات های این پایگاه، وظایف، نقش و چالش های عملیاتی آن مطلع ساختند. مهمان ویژه مراسم پس از بازدید از پایگاه، تلاش های نیروی امنیت دریایی پاکستان در مناطق ساحلی در رابطه با ایجاد واحدهای جدید را قابل تحسین نیز خواند.

تراکم جمعیت بندر کیتی کم بوده و مردم آن مشغول به ماهی گیری هستند. پایگاه آژانس امنیت دریایی پاکستان علاوه بر نظارت بنزین از منابع آبی حفاظت کرده و از ماهی گیری غیر قانونی در منطقه نیز جلوگیری خواهد کرد. پایگاه امنیت دریایی بندر کیتی علاوه بر ثبت کشتی ماهی گیران منطقه ،امکانات عملیات سریع جست و جو و نجات را در اختیار مردم و ماهی گیران منطقه قرار خواهد داد. آژانس نیروهای امنیت دریایی در گذشته نه چندان دور نرم افزار موبایلی را ساخته و منتشر کرده بود که ماهی گیران در هر زمان و در هر نقطه ای در صورت لزوم می توانند با به کارگیری آن درخواست کمک کنند.

آژانس امنیت دریایی پاکستان تنها بخشی است که در حوزه امنیت دریایی پاکستان فعالیت می کند. این سازمان از منطقه سرکریک تا بندر گوادر در امتداد نوار ساحلی پاکستان به طول 1000 کیلومتر و در مساحت 295 هزار کیلومتر مربع فعالیت های امنیتی آبی را بر عهده خواهد داشت.

گفتنی است در این مراسم مقاماتی همچون : MNA، افسران عالی رتبه، مقامات ارشد نیروی دریایی و دیگر مقامات شرکت کردند.

ارسال نظر

 
1