خبر فوری

 
 
اعلام کمک مالی 10 میلیون روپیه ای چین به سیل زدگان ایالت سند
کد خبر :1520583207

13:46 1401/07/28


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و چین, پنجاب, سخنرانی, سفیر چین, سید امین الحق, مراسم, نونگ رونگ, وزیر ارتباطات پاکستان,

نونگ رونگ طی سخنرانی در یک مراسم اعلام کرد که چین به سیل زدگان ایالت سند 10 میلیون روپیه دیگر کمک مالی خواهد کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نونگ رونگ طی سخنرانی در یک مراسم اعلام کرد که چین به سیل زدگان ایالت سند 10 میلیون روپیه دیگر کمک مالی خواهد کرد.

وی طی سخنرانی در این مراسم گفت: پاکستان در حال عبور از بحران سیل بوده و چین و پاکستان با همکاری یکدیگر در حال مقابله با این بحران هستند. چین با سیل زدگان پاکستان ابراز همدردی و به سرعت با این کشور در امدادرسانی به سیل زدگان همکاری کرد. چین در این شرایط سخت در کنار پاکستان ایستاد.

چین به سیل زدگان پاکستان 644 میلیون کمک مالی خواهد کرد که 400 میلیون از آن توسط دولت چین، 100 میلیون توسط ارتش چین و 100 میلیون دیگر توسط صلیب سرخ چین به صلیب سرخ پاکستان اهدا خواهد شد.

در این هنگام سفیر چین اعلام کرد که چین به سیل زدگان ایالت سند 10 میلیون روپیه دیگر کمک مالی خواهد کرد. وی یک چک به ارزش 10 میلیون روپیه را نیز به اسماعیل راو وزیر ایالت سند اهدا کرد.

سید امین الحق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پاکستان نیز طی این مراسم حضور داشت و گفت که چین دوست بزرگ پاکستان است و همیشه در مشکلات در کنار پاکستان ایستاده است.

وی همچنین طی این مراسم به حاضران، اطلاعاتی در مورد میزان خسارات پاکستان از سیل و اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاکستان ارائه کرد.

ارسال نظر

 
1