خبر فوری

 
 
اعلام رضایت پاکستان برای شرکت در کنفرانس سارک
کد خبر :1958169227

17:37 1398/12/25


برچسب ها : پاکستان و هند, ویروس کرونا, کنفرانس سارک,

پاکستان به دنبال دعوت هند برای شرکت در کنفرانس سارک، رضایت خود برای شرکت در این کنفرانس در سطح وزارت کشور را اتخاذ کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان به دنبال دعوت هند از این کشور برای شرکت در کنفرانس سارک، رضایت خود برای شرکت در این کنفرانس در سطح وزارت کشور را اتخاذ کرد.

منابع پاکستان با انتشار این خبر با مضمون پذیرش اهمیت سارک بوسیله نریندرا مودی نخست وزیر هند، ابراز داشتند که پاکستان در پی دعوت رسمی هند برای شرکت در کنفرانس سارک با موضوع ویروس کرونا از پاکستان، تصمیم به شرکت در این کنفرانس در سطح وزیر کشور را اخذ کرد.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان گفت: ما برای ایفای نقش خود آماده ایم، مانع اصلی در سارک مودی است، امروز جامعه بین المللی بهتر می تواند رنج و اندوه کشمیر را بشناسد.

 دکتر ظفر مرزا دستیار سلامت در کنفرانس ویدیویی سارک، ضمن تاکید بر خاتمه حکومت نظامی در کشمیر و فراهم کردن کمک برای مردم کشمیر و با تکان دادن وجدان نخست وزیر هند و دیگر رهبران سارک، گفت: باید هرچه سریعتر امکانات پزشکی برای مردم جامو و کشمیر فراهم کنید و انتقال اطلاعات برای پیشگیری از ویروس کرونا نیز ضروری است. هند باید به بن بست ارتباطات در جامو و کشمیر اشغالی پایان داده و محدودیت های انتقال اطلاعات را برطرف سازد.

ارسال نظر

 
1