خبر فوری

 
 
اعلام حکم آزادی روزنامه نگار شیعه در دادگاه عالی لاهور
کد خبر :1566224725

14:25 1401/05/26


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده شیعه, پلیس مبارزه با تروریسم, پنجاب, دادگاه عالی لاهور, ربودن, روزنامه نگار ارشد, شیعه, شیعیان پاکستان, لاهور, وکیل شیعه,

دادگاه عالی لاهور حکم آزادی زاهد عباس ملک روزنامه نگار شیعه روزنامه دنبا را اعلام کرد. وی در ماه می توسط پلیس مبارزه با تروریسم ربوده شده بود.


لاهور: به گزارش راز نیوز | دادگاه عالی لاهور حکم آزادی زاهد عباس ملک روزنامه نگار شیعه روزنامه دنبا را اعلام کرد. وی در ماه می توسط پلیس مبارزه با تروریسم ربوده شده بود.

این روزنامه نگار در منطقه اچره شهر لاهور توسط پلیس مبارزه با تروریسم بوده شده بود اما پلیس مبارزه با تروریسم ادعا کرد که وی را در شهر میانوالی دستگیر کرده و او یکی از اعضای سپاه محمد است. این اداره ادعا کرده بود که زاهد عباس ملک در حال جمع آوری کمک های مالی برای سپاه محمد و انتشار اعلامیه های نفرت انگیز در شهر میانوالی بود که توسط نیروهای ما دستگیر شد. خانواده زاهد عباس ملک اعلام کرده اند که وی یک روزنامه نگار ارشد بوده و هیچ ارتباطی با گروه های ممنوعه ندارد.

طی جلسه ای که در دادگاه عالی لاهور با حضور قاضی محمد امجد رفیق و قاضی علی ضیا باجوا برگزار شد، بدر الزمان قریشی وکیل زاهد عباس ملک اعلام کرد که چگونه ممکن است یک روزنامه نگار عضو یک گروه ممنوعه باشد یا کسی که در لاهور زندگی می کند در شهر میانوالی اعلامیه منتشر کند؟ این در حالی است که وی در لاهور ربوده شده و به دروغ اعلام شده است که وی در شهر میانوالی دستگیر شده است. این اتهام علیه زاهد عباس ملک به دروغ مطرح شده است.

پس از جلسه مذکور در دادگاه عالی لاهور، قاضی با دلایل وکبل زاهد عباس ملک موافقت کرده و حکم آزادی موکل وی را اعلام کرد.

ارسال نظر

 
1