خبر فوری

 
 
اعلام تظاهرات سراسری جماعت اسلامی پاکستان علیه گرانی
کد خبر :2105327580

18:18 1398/03/25


برچسب ها : پاکستان, تظاهرات, جماعت اسلامی, گرانی,

قیصر شریف وزیر اطلاعات مرکزی جماعت اسلامی پاکستان در اظهارات خود با بیان این موضوع که جماعت اسلامی دیگر نمی تواند بار سنگین گرانی و ستم علیه مردم را تحمل کند، از شروع تظاهرات علیه گرانی از فردا (یکشنبه) خبر داد.


لاهور: به گزارش رازنیوز، قیصر شریف وزیر اطلاعات مرکزی جماعت اسلامی پاکستان در اظهارات خود با بیان این موضوع که جماعت اسلامی دیگر نمی تواند بار سنگین گرانی و ستم علیه مردم را تحمل کند، خاطر نشان کرد: تظاهرات سراسری از فردا (یکشنبه) علیه غلامی پاکستان برای صندوق بین المللی پول IMF و گرانی با تجمع گسترده در منطقه مال رود به رهبری سناتور و امیر جماعت اسلامی سراج الحق آغاز خواهد شد.

همچنین سناتور سراج الحق در گفتگویی خبر از تظاهرات سراسری علیه گرانی داد و بیان داشت: دولت به علت اجرای دستورالعمل های صندوق بین المللی پول IMF درحال از دست دادن حمایت مردمی است.


ناگفته نماند سناتور سراج الحق نیز در مهمانی افطار ماه رمضان به دعوت بلاول بوتو شرکت کرده بود، طی این مهمانی تصمیم بر راه اندازی جنبشی علیه دولت به رهبری فضل الرحمن توسط اپوزیسیون پس از عید فطر اخذ شد که در این جنبش، لایحه اجرایی تصویب خواهد شد. اما جماعت اسلامی با خروج از تصمیم اخذ شده و اتحاد اپوزیسیون، از آغاز جنبش زودتر از موعد مقرر خبر داد.

ارسال نظر

 
1