خبر فوری

 
 
اعلام آمادگی چین برای ادامه همکاری ها با پاکستان در بخش انرژی
کد خبر :12471491

12:45 1399/09/17


برچسب ها : پاکستان و چین, سفیر چین, عمر ایوب, نونگ رونگ,

نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد نسبت به ادامه همکاری ها با دولت پاکستان در بخش انرژی اعلام آمادگی نشان داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد نسبت به ادامه همکاری ها با دولت پاکستان در بخش انرژی اعلام آمادگی نشان داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نونگ رونگ سفیر جمهوری خلق چین امروز دوشنبه با عمر ایوب وزیر انرژی دولت فدرال پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت، در این دیدار که عاصم سلیم باجوا مدیریت مجموعه سی پیک و تابش گوهر معاون ویژه نخست وزیر حضور داشتند، پیرامون موضوعات مختلف دوجانبه و ابعاد همکاری های دو کشور در بخش انرژی بحث و گفتگو شد.

عمر ایوب وزیر انرژی دولت فدرال پاکستان در این دیدار با بیان اینکه پروژه سی پیک نقشی اساسی و ویژه در جهت تقویت مناسبات پاکستان و چین و توسعه اقتصادی دو کشور دارد گفت: بخش انرژی نقش برجسته ای در توسعه اقتصادی دارد.

وی با اشاره به اهمیت تامین برق ارزان برای فعالان عرصه صنعت و تاثیر آن در توسعه اقتصادی کشور افزود: دولت ما در حال انجام اقداماتی در جهت فراهم نمودن برق ارزان و پایدار است.

وی گفت: سیستم های توزیع و انتقال در بخش برق در حال بهبود است ، کاهش هزینه برق اولویت اصلی است.

نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد نیز در این دیدار ابراز داشت: شرکت های چینی با هماهنگی هرچه تمام تر در حال همکاری با پاکستان هستند، چین به همکاری های خود در بخش انرژی پاکستان ادامه می دهد.

ارسال نظر

 
1