خبر فوری

 
 
اعلام آمادگی ایران برای ارائه حامل‌های انرژی با قیمت مناسب به پاکستان
کد خبر :1988837557

11:06 1401/08/03


برچسب ها : اسلام آباد, انرژی, برق, پاکستان و ایران, پروژه خط لوله انتقال گاز پاکستان, خط لوله گاز ایران به پاکستان, سفیر ایران در پاکستان, سید محمد علی حسینی,

سفیر جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با یک خبرگزاری پاکستان از آمادگی تهران برای صادرات حامل‌های انرژی به پاکستان با قیمت مناسب خبر داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با یک خبرگزاری پاکستان از آمادگی تهران برای صادرات حامل‌های انرژی به پاکستان با قیمت مناسب خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سید محمد علی حسینی سفیر ایران در اسلام آباد در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبری خصوصی 24 نیوز پاکستان ابراز داشت: پیشنهاد ارائه شده از سوی ایران برای صادرات حامل‌های انرژی شامل بنزین، برق و گاز طبیعی به پاکستان همچنان به قوت خود باقی است و پاکستان در صورت تمایل می‌تواند موارد ذکر شده را از ایران وارد کند.

وی افزود: ایران آماده تأمین هر میزان از تقاضای پاکستان در زمینه فرآورده‌های نفتی است، خط لوله انتقال گاز به پاکستان از جانب ایران تکمیل شده است و تصمیم طرف پاکستانی در این زمینه تعیین کننده است.

حسینی با بیان اینکه ایران در حال حاضر 100 مگاوات از برق پاکستان را تأمین می‌کند خاطرنشان کرد: دولت پاکستان می‌تواند با تقاضا و رایزنی به واردات برق بیش از میزان فعلی اقدام نماید.

ارسال نظر

 
1