خبر فوری

 
 
اعظم خان سواتی: خط ریلی پاکستان، افغانستان و ازبکستان سه کشور را به اروپا و روسیه وصل می کند
کد خبر :1262534035

15:06 1399/10/09


برچسب ها : اعظم خان سواتی, افغانستان, ایران و ازبکستان, پاکستان, پاکستان و ازبکستان, پاکستان و افغانستان, وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان,

اعظم خان سواتی وزیر راه آهن پاکستان پس از دیدار با وزیر حمل و نقل ازبکستان طی گفتگو با رسانه ها، گفت: خط ریلی پاکستان، افغانستان و ازبکستان، سه کشور را به اروپا و روسیه وصل می کند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مخکاموف ایلخام وزیر حمل و نقل ازبکستان با اعظم سواتی وزیر راه آهن پاکستان دیدار و گفتگو کرد. وزیر فدرال پاکستان پس از این دیدار طی گفتگو با اصحاب رسانه، با بیان اینکه برای راه اندازی خط ریلی میان پاکستان و ازبکستان از بانک جهانی درخواست کمک مالی خواهیم کرد، گفت: کشور های پاکستان، ازبکستان و افغانستان به طور مشترک درخواست کمک مالی 4 میلیارد و 300 میلیون دلار را از بانک جهانی خواهند داشت و مقامات دو کشور افغانستان و ازبکستان این درخواست را امضاء کرده اند درحالیکه عمران خان نخست وزیر پاکستان امروز آن را امضاء خواهد کرد. وی افزود: این خط ریلی سه کشور را به اروپا و روسیه وصل می کند، برای به روز رسانی خط ریلی نیازمند هزار واگن سفری و 500 واگن باری هستیم.  

ارسال نظر

 
1